Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Har du tips for milde dusjsåper som kan brukes av allergiske barn?
Pooh Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Neutral, som du faa kjopt i mange dagligvareforretninger, Cosmica og flere andre faar du paa apotek.
Wonders Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Lactasyd, usikker på åssen det skrives, fåes nesten over alt.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #4 Skrevet 16. september 2006 Babyline bad kan gjerne brukes som dusjsåpe De har også mange fine på apoteket, mange gode dusjoljer blant annet. Der kan man også få små prøveflasker.
Gjest Aloha Skrevet 17. september 2006 #5 Skrevet 17. september 2006 Neutral, som du faa kjopt i mange dagligvareforretninger, Cosmica og flere andre faar du paa apotek. ← Sier meg enig i forslaget om Neutral! Den er testet og anbefalt av Norges astma- og allergiforbund.
Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 (endret) Lactasyd er anbefalt av Astma- og allergiforeningen ... og den ble brukt på barselavdelingen på sykehuset da jeg fødte mitt første barn. En glimrende såpe - og de har en egen dusjgele som er bare helt deilig. Endret 17. september 2006 av Nicoline
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Små barn trenger ofte ikke vaskes med såpe. Når det er nødvendig bruker vi Lano på våre barn - som begge er allergiske og har sart eksemhud. Barna er bare 2 og 5 da.. Men vi bruker sjelden såpe.. (annet enn på håndvask selvfølgelig - og da går det i lano)
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Oliva såpe. Laget av ren olivenolje. Lano hadde jeg iverfall styrt unna, selv om det tydeligvis er noen som tåler den.
Flua Skrevet 19. september 2006 #9 Skrevet 19. september 2006 Jeg er allergiker og har atopisk eksem, har prøvd det meste av det som finnes..... Det som funker for meg er Lactacyd til vask under armer og i underliv, og Sebamed dusjolje på resten av kroppen. Bruker det også slik på ungene, de er også allergiske, og det funker for oss. -Det finnes masse prøver på slikt, så slipper en å kjøpe ei stor flaske bare for å finne ut at en ikke tålte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå