Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Er jo så betatt av valpene så jeg må bare vise dem fram: http://my.opera.com/rabamse/albums/
minienthe Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 herregud så herlig den med flekk på hodet var
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Er det ikke vanskelig å fostre opp to jevngamle hunder, og særlig av den rasen? De har jo veldig lett for å lære, og lærer jo lett uvaner av hverandre. Jeg har alltid blitt frarådet å få to jevngamle hunder og særlig når det er en så vanskelig rase. Men de var veldig søte
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Joa... søte nok.. Men min valp er da myye søtere!
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2006 #8 Skrevet 16. september 2006 Er det ikke vanskelig å fostre opp to jevngamle hunder, og særlig av den rasen? De har jo veldig lett for å lære, og lærer jo lett uvaner av hverandre. Jeg har alltid blitt frarådet å få to jevngamle hunder og særlig når det er en så vanskelig rase. Men de var veldig søte ← Det er ekstra mye jobb medd 2 ja. Men å kalle dette en vansklig rase er jeg vel ikke helt enig i. Noen hunde folk mener det er dumt med 2 gjenvn gammle hunder, andre synes det er fint Siden vi begge er hjemme (mannen jobber borte kanskje 2-3 ganger i mnd ) så har vi fint kapasitet til dette. Men hadde aldri hatt 2 valper vist vi begge jobba
Saeria Skrevet 16. september 2006 #9 Skrevet 16. september 2006 For noen nydelige vofser! Dere er heldige som har anledning til å være hjemme med de begge to.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2006 #10 Skrevet 16. september 2006 Vet nå ikke om jeg føler at vi er så heldige som er hjemme begge 2, men med tanke på valpene så er det veldig kjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå