Luckyme Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Hei Jeg ringte på min spålinje i går, og fikk ikke den vanlige dyktige spåersken som er kjent på dette forum, hun er dyktig og er ferdig på 4-5 min. I går ringte (sist var sikkert 6 mnd siden) for jeg trengte noen å hjelpe meg til å tyde situasjonen jeg er i. jeg kom med mitt spørsmål. og hun brukte laang tid for å få opp meg og vedk jeg spurte om, og resten av samtalen ble det mange stumme stunder, håpet jeg at hun skulle klare å komme med noen ting, det hun fikk opp stemte bare ikke, og det ble til at jeg la noen ord i hennes munn, som hun prøvde å tyde videre på.. jeg håpet at det til slutt skulle komme ett klart svar eller ett råd, jeg vet ikke, men jeg var like usmart etter 14 min. Synes det var litt bortkasta penger for å si det mildt.. og det kostet meg kr 400,- for denne samtalen. bortkastet Jeg får begynne å stole på mine egne legg, men er litt fersk på dette, og trengte litt bekreftelse, jaja.. bare ett lite sukk fra en fortiden litt fattig og nå kr 400 enda fattigere
iviking Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Det beviser vel bare at hele greiene er tull. Bare Gud vet hva fremtiden mener jeg.
Gjest Fjellsippa Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Hmmm.... 400 kroner for 14 minutter. Det var ikke verst timelønn det. Også med flere stumme perioder innimellom. Tror at min neste karriere skal bli spådame. Skal vel ikke bli noe problem å hanke inn noen millioner så lettlurte som folk er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå