Gjest Mzfire Skrevet 15. januar 2003 #1 Skrevet 15. januar 2003 Hei, jeg har nettopp flyttet til Oslo og kjenner ikke så mange her enda. Føler meg ensom til tider.. derfor tenkte jeg at jeg skulle melde meg inn i et miljø for å komme i kontakt med andre unge mennesker. Samtidig som jeg gjør noe jeg liker. Jeg syns squere dance eller cowboy dans virker gøy, har aldri vært med på det før. Jeg elsker å danse Noen som har noen ideer eller forslag til hvor jeg kan prøve meg ? Klem Mzfire
aline Skrevet 15. januar 2003 #2 Skrevet 15. januar 2003 vel... cowboy dans er vel litt å ta i, men jeg danser line dance ihvertfall, og NOEN av dansene vi lærer er etter country musikk ihvertfall. Selv om Line dance har utviklet seg veldig de siste åra, og vi danser alt fra vals, cuban, lilt og funk. (men selvsagt på linje, derav "Line dance") :blunke: Det er en helt hærlig gjeng som danser ihvertfall. Jeg kjente nesten ingen når jeg startet for litt over ett år siden, men møtte opp der alene uten problemer. Vi lager også litt arrangementer i helger og ferier, og får både reist og festet med både dans og en artig gjeng i alle fasonger og forskjellig alder. Søk på nettet etter Linedance (tror jeg funker..) så finner du alt fra oss her i oslo, til mer "cowboy-lignende" danselag litt mer ute i distriktene rundt her. Lykke til. Det er kjempgøy med linedance ihvertfall!
Gjest Mzfire Skrevet 15. januar 2003 #3 Skrevet 15. januar 2003 Hei Aline Det var Line-dance jeg mente.. det skal jeg gjøre, ta å søke litt på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå