Lillesøster Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Hei, jeg har en brødbakemaskin jeg har fått låne av storesøster mens hun bor i utlandet, men fikk ikke med oppskriftshefte eller bruksanvisning. Noen som har noen gode oppskrifter å dele med meg?
Maja_83 Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Grovbrød i bakemaskin: 2 ts gjær 3,25 dl vann 2 ss olje 2 ss linfrø 1 ts salt 3,5 dl sammalt grov hvete 6,25 dl hvetemel 2 ss sukker
Gjest gjesta Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Kanskje det ligger på produsentens hjemmeside? Jeg har en wilfa, og i dette pdf-dokumentet er oppskrifter til min maskin (som sikkert kan brukes i andre maskiner også..) Side 12 og utover.
Krista83 Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Kanskje det ligger på produsentens hjemmeside? Jeg har en wilfa, og i dette pdf-dokumentet er oppskrifter til min maskin (som sikkert kan brukes i andre maskiner også..) Side 12 og utover. ← det var akurat det jeg skulle si...
Nella Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 http://www.martinvinje.com/text/view/4445.html Her ligger kenwood sine oppskrifter. Under BM200 oppskrifter er den engelske kokeboka ihvertfall og der er det mange flere og mer spennede oppskrifter enn det som ligger på norsk i esken (på de som har fått norsk bruksanvisninger med..)
Lillesøster Skrevet 15. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2006 Kanskje det ligger på produsentens hjemmeside? Jeg har en wilfa, og i dette pdf-dokumentet er oppskrifter til min maskin (som sikkert kan brukes i andre maskiner også..) Side 12 og utover. ← Hei og takk for tips. Jeg så denne da jeg søkte, men det er ikke samme som den jeg har. Men muligens kan jeg bruke noen av oppskriftene. Må prøve meg litt frem.
Krista83 Skrevet 26. september 2006 #8 Skrevet 26. september 2006 Kom plutselig over denne Kanskje denne siden kan være noe for dere brødbakere:)
Gjest Grønlid Skrevet 7. mars 2010 #9 Skrevet 7. mars 2010 Noen som har en link til Melissa brødbakemaskin sin hjemmeside eller oppskrifter? Mamma har ikke helt fått teken på å lage grovbrød ennå, og man blir fort lei loff...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå