Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger et par tips på hvilken håndkrem som er den aller beste! Det er jo ofte litt individuelt, men er det noen som har noen anbefalinger? Jeg liker Clarins håndkrem veldig godt, synes hendene blir veldig myke rett etter at man har tatt dn på, men det som kanskje er litt dumt er at det tar ikke lang tid før jeg føler jeg trenger påfyll! Og da går også tuben gnske fort, og det er jo litt synd når det faktisk er ganske dyrt.. Noen som har noen gode erfaringer med noen andre merker??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den i sølvtube fra L'Occitane er deilig! Den trekker raskt inn, og er ikke klissete. Så lukter den godt også.

Skrevet
Hei!

Jeg trenger et par tips på hvilken håndkrem som er den aller beste! Det er jo ofte litt individuelt, men er det noen som har noen anbefalinger? Jeg liker Clarins håndkrem veldig godt, synes hendene blir veldig myke rett etter at man har tatt dn på, men det som kanskje er litt dumt er at det tar ikke lang tid før jeg føler jeg trenger påfyll! Og da går også tuben gnske fort, og det er jo litt synd når det faktisk er ganske dyrt.. Noen som har noen gode erfaringer med noen andre merker??

Jeg liker ògså den fra Clarins veldig godt! ;) Synst den gir bra fukt, uten å føles klissete, ògså dufter den bare helt fantastisk. Jeg har ikke prøvd andre håndkremer, så jeg følger med her! :)

Skrevet

Creative Nail Design sine. Lukter nydelig (ikke parfymert - lukta kommer av eteriske oljer). Er lett, trekker godt inn og hendene blir silkemyke uten å bli klissete. Dyre, men drøy i bruk. Mange forskjellige dufter og Finnes i stor og liten størrelse. De små er kjempefine å ha med i veska.

http://www.footsiesbiz.com/creative/pics/cr_scent8oz.jpg

http://www.creativesalon.ee/images/creativenail3.jpg

http://www.livehep.com/product_shopimg/p1614.jpg

Skrevet

For skikkelig tørre hender har jeg, etter mange års prøving og feiling og banning og frustrasjon funnet følgende favoritter:

Clinique water therapy moisture glove hand cream

og, kanskje den beste, men også ganske "kjip", som fåes kjøpt på enkelte apotek,

Essex håndkrem

Skrevet

Oriflames fotkrem!

Jeg tuller ikke, har hatt mye problemer med tørr og sprukken hud og den hjelper. Ikek det mest spennede, men effektivt!

Skrevet

Kjøpte Biotherm sin Biomains etter anbefalinger her på KG.

Den er water resistant.

Anbefales.

Skrevet

Decubal recovery cream fra apoteket. Trekker godt inn og forsvinner ikke ved første håndvask. Veldig bra for tørre neglebånd. Også har de i tillegg en liten tube som er fin å ha i veska og på reise.

Skrevet
Den i sølvtube fra L'Occitane er deilig! Den trekker raskt inn, og er ikke klissete. Så lukter den godt også.

Denne liker jeg også veldig godt. Liker den faktisk mye bedre enn Clarins sin. Den både lukter og føles bedre.

Skrevet

Jeg har prøvd mange men går alltid tilbake til Clarins :)

Skrevet

Eight hour hand cream fra Elisabeth Arden. Genial.

Skrevet

Jeg bruker Jason hand & body lotion. Synes helt ærlig den er den beste jeg har prøvd, og jeg jobber i helsevesenet og vasker hendene maaange ganger daglig + mye ut og inn i kulde og varme på vinteren. Jeg mishandler nesten huden på hendene mine, men med Jason er de like fine.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg bruker Avene, som kjøpes på apoteket. Den desidert beste kremen jeg noen sinne har prøvd. Kan anbefale den på det varmeste!

Men folk har jo forskjellig hud, så det som passer en passer ikke nødvendigvis andre..

Skrevet

Daily Hand Lotion (i hvit pumpeflaske) fra L'Occitane er min favoritt. Lukter nydelig og trekker raskt inn i huden. Liker også godt den i sølvtube som er nevnt over her, men den er fryktelig fet og passer nok best for de som har virkelig tørr hud. Jeg måtte nøye meg med å bruke min om kvelden før jeg la meg, for man kan ikke gjøre så mye med et klissete lag krem på hendene. Men den virker godt!

Skrevet

Håndkremen fra dermalogica er også ganske god og trekker godt inn i huden;)

Skrevet

Håndkremen fra Ahava er min absolutte favoritt. Den gir masse fukt, men trekker raskt inn og reparerer rufsete neglebånd. Den glatter ut huden på hendene og gir inntrykk av et yngre utseende også.

Skrevet

Biotherm Biomains er super :) Har ikke kjøpt noen andre siden jeg begynte med denne.

Skrevet
Håndkremen fra dermalogica er også ganske god og trekker godt inn i huden;)

Men den lukter fælt syns jeg.

Skrevet
Men den lukter fælt syns jeg.

sterkt enig...:P men ellers god. Tror jeg har blitt vandt til lukta:P

Skrevet
Biotherm Biomains er super :) Har ikke kjøpt noen andre siden jeg begynte med denne.

Hjertens enig. Etter mye prøving og feiling har jeg også landet på denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...