Kvist Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 I kveld er det en uke siden jeg tok min siste røyk Syns jeg har vært så flink at jeg fortjener en belønning... Et eller annet innen egenpleie eller noe. Det er sånt jeg aldri tar meg råd til ellers. Hva vil dere anbefale kjære KG-damer? Altså hva gir mest kos og velvære for pengene? Massasje? Hudpleie? Fotmassasje?
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg syns fotpleie var kjedelig og hudpleie var vondt. Jeg hadde helt klart valgt massasje...
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg er ikke så glad i massasje, så jeg hadde valgt hudpleie. Det fordi jeg syns huden min har blitt så fin lenge etter at jeg har vært der. Syns sånn sett at jeg har fått mye igjen for pengene.
Millis Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 At ei anna dame skal massere meg, er bare ekkelt. At en fremmed mann bare flaut... Pedikyr vil jeg ha neste sommer når jeg skal igjen gå barføtt. Hudpleie synes jeg er slitsomt.. et annet menneske som står å drar i huden din uff... Jeg ville helt klart kjøpt noen produkter og tatt meg en spakveld hjemme på badet!
Gjest Fjellsippa Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Etter hvert som du sparer masse penger ved at du ikke kjøper sigaretter, kan du jo unne deg masse. Jeg synes massasje, og da gjerne med aromaterapi, er helt nydelig. Fotpleie synes jeg var vondt, mens andre liker det. Fotsoneterapi derimot synes jeg var velgig behagelig. Du får prøve flere ting etter hvert som du blir rik.
Gjest Tanita Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Sjokolademassasje eller en stor eske med sjokolade. Tatt tyrkisk bad (om det er mulig her til lands)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå