Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Er ingen norske menn omskåret? Hvordan klarer dere jenter å være sammen med en som ikke er omskåret? Jeg prøvde en gang, men klarte det bare ikke - han virka ikke ren og det var så ekkelt med all huden. Kunne aldri hatt et normalt sexliv med en sånn. Så, hvordan klarer dere det?
Askim Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Det er jo det vi har "vokst opp med", er vant til.
Gjest Sniken (uinnlogget) Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg er norsk fra første dag, og jeg er omskåret. Så jo, det finnes norske menn som er det, men neppe som et resultat av det skal være mer renslig.
Gjest Bellatrix Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Hvordan klarer dere jenter å være sammen med en som ikke er omskåret? ← Har aldri falt meg inn at han skulle være det. Det er da ingen grunn til at han skal omskjæres så lenge forhuden ikke er for trang.
Leo Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Joda det finnes mange norske menn som er omskåret, men stort sett er dette et resultat av f.eks. for trang forhud. Ellers er det vel en vanesak. Forhuden er jo tross alt ment å være der fra naturens side og har en funksjon. Renslighet er selvfølgelig alfa og omega enten mannen er omskåret eller ikke.
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Det er vel uansett en vanesak, er det ikke? Hvis man bare har vært sammen med menn som er omskåret, så vil en som ikke er det unektelig fremstå som litt pussig. Og omvendt. Skal ærlig innrømme at hvis jeg hadde snublet over en omskåret mann, så hadde jeg nok blitt litt bekymret. "Hvordan er det meningen at jeg skal leke med denne da...?" Men det meste fikser seg vel med litt trening. Og selv om jeg nok hadde syntes den så rar ut, hadde jeg voktet meg vel for å kalle den "snål" eller "ekkel". Det er tross alt manndommen det er snakk om her... ← Du fikk sagt det! Det hadde nok jeg også tenkt ja.
Nelle Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Det er vel uansett en vanesak, er det ikke? Hvis man bare har vært sammen med menn som er omskåret, så vil en som ikke er det unektelig fremstå som litt pussig. Og omvendt. Skal ærlig innrømme at hvis jeg hadde snublet over en omskåret mann, så hadde jeg nok blitt litt bekymret. "Hvordan er det meningen at jeg skal leke med denne da...?" Men det meste fikser seg vel med litt trening. Og selv om jeg nok hadde syntes den så rar ut, hadde jeg voktet meg vel for å kalle den "snål" eller "ekkel". Det er tross alt manndommen det er snakk om her... ← Enig med Vampyra - du fikk jammen sagt det!! Jeg for min del synes det er noe eget ved å ta den første forhudstilbakedragningen på en stiv pikk. Spytte litt på pikkhodet først, og dra forhuden saaaaakte tilbake. Sånt kan man jo ikke gjøre på en omskåret eller??
Leo Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Skal ærlig innrømme at hvis jeg hadde snublet over en omskåret mann, så hadde jeg nok blitt litt bekymret. "Hvordan er det meningen at jeg skal leke med denne da...?" ← Nå snublet jeg vel ikke over ham akkurat, men jeg ble faktisk litt bekymret og tenkte akkurat det du skriver! Bekymringen viste seg å være berettighet for jeg fikk det ikke til heller...
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Har aldri falt meg inn at han skulle være det. Det er da ingen grunn til at han skal omskjæres så lenge forhuden ikke er for trang. ←
Gjest Omskåret Skrevet 15. september 2006 #10 Skrevet 15. september 2006 Nå snublet jeg vel ikke over ham akkurat, men jeg ble faktisk litt bekymret og tenkte akkurat det du skriver! Bekymringen viste seg å være berettighet for jeg fikk det ikke til heller... ← Skjønner bekymringen...men når det kommer til stykket er det jo uhyre enkelt. I motsetning til om man ikke er omskåret så er hodet såpass herdet at man faktisk kan la hånden gli over det uten problem. Så fasiten er "akkurat som før, bare uten å dra i forhuden"
Leo Skrevet 15. september 2006 #11 Skrevet 15. september 2006 Skjønner bekymringen...men når det kommer til stykket er det jo uhyre enkelt. I motsetning til om man ikke er omskåret så er hodet såpass herdet at man faktisk kan la hånden gli over det uten problem. Så fasiten er "akkurat som før, bare uten å dra i forhuden" ← Bekymringen gikk fort over og noe må jeg ha lært siden jeg etterpå levde i mange år sammen med en omskåret mann Det blir omtrent som du beskriver og, Nigo, glidekrem er faktisk ikke nødvendig når man har lært seg teknikken!
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #12 Skrevet 15. september 2006 Med enorme mengder glidekrem, antar jeg?` *flau, men måtte bare spørre * For øvrig tviler jeg på om de fleste uomskårne menn hadde satt stor pris på å bli dratt i forhuden, men jeg kan jo ta feil... ← Som Leo sier så er det faktisk ikke nødvendig med glidemiddel...personlig synes jeg det er bedre uten glidemiddel. Og jeg tror du skjønte hva jeg mente mht å dra i forhud....
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. september 2006 #13 Skrevet 15. september 2006 Jeg for min del synes det er noe eget ved å ta den første forhudstilbakedragningen på en stiv pikk. Spytte litt på pikkhodet først, og dra forhuden saaaaakte tilbake. ← :enig_anim: JEZZZZZZ!!!!!! Og det er jævlig godt - for å si det litt forsiktig...........
Gjest Alf Kaida Skrevet 15. september 2006 #14 Skrevet 15. september 2006 For øvrig tviler jeg på om de fleste uomskårne menn hadde satt stor pris på å bli dratt i forhuden, men jeg kan jo ta feil... ← Klabert at du tar feil, ikkeno' er som en skikkelig nisseluerøsking!
Nelle Skrevet 15. september 2006 #15 Skrevet 15. september 2006 Klabert at du tar feil, ikkeno' er som en skikkelig nisseluerøsking! ←
Nelle Skrevet 15. september 2006 #16 Skrevet 15. september 2006 :enig_anim: JEZZZZZZ!!!!!! Og det er jævlig godt - for å si det litt forsiktig........... ← Hihi.... Du er jammen på'n om dagen... Er forresten det jeg har fått med meg også - at det er jævla godt. Litt det samme som den første fitteleppespredningen når man er skikkelig klar, og har vært det en stund, men uten at store, deilige mannelabber (=hender) har touchet innpå området. Du er forresten så søt for tiden at jeg tror jeg må sende deg noe fint/morsomt du kan lese litt på sånn for deg selv (men ikke forvent deg noe sex-relatert - det får du ikke). Hold uansett øye med PM - jeg liker å dele ordene mine med folk jeg liker. Super
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #17 Skrevet 17. september 2006 Skal ærlig innrømme at hvis jeg hadde snublet over en omskåret mann, så hadde jeg nok blitt litt bekymret. "Hvordan er det meningen at jeg skal leke med denne da...?" Hiver meg på her jeg, siden jeg aldri har engang sett en omskåret mann ...
Sluagh Skrevet 17. september 2006 #18 Skrevet 17. september 2006 Har aldri vært sammen med en omskåret mann og syns vel egentlig en med forhud er i mine øyne "normalt". Renslighet kommer an på personens generelle hygiene, hvis jeg syns snurrebassen ikke er ren nok så sier jeg fra. De siste 5 årene har det ikke vært et problem men dog
Yme Skrevet 17. september 2006 #19 Skrevet 17. september 2006 Er ingen norske menn omskåret? Hvordan klarer dere jenter å være sammen med en som ikke er omskåret? Jeg prøvde en gang, men klarte det bare ikke - han virka ikke ren og det var så ekkelt med all huden. Kunne aldri hatt et normalt sexliv med en sånn. Så, hvordan klarer dere det? ← Øøøh... Hvorfor er det urent å ha forrhud? Det er jo egen "vaske-mekanisme" der da Det er derfor man får sån deilig kukkost
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå