Gå til innhold

Magetrening

Anbefalte innlegg

Gjest gjest nå
Skrevet

Etter et par graviditeter så sliter jeg kjempemye med mage. Jeg er kun 160 høy og veier 53kg,så jeg er tynn...men ser gravid ut på nytt. Musklene er helt ut av kurs. Jeg har også dårlig nakke,så jeg sliter med å ta sit-ups. Jeg er så lei meg nå, fordi jeg gjorde slike intervaller med 100 situps etter forrige graviditet og nå greier jeg knapt ta 15 pga nakken. Idag fikk jeg spørsmål om jeg er gravid igjen... :tristbla:

Kan noen hjelpe meg med tips til hvordan å få tilbake min normale mage igjen? Øvelser? El link til side med øvelser?

Jeg bor ikke på noe sted med treningstudio.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pilates mener jeg er tingen. Det fikk frem midjen min igjen etter forrige svangerskap.

Kjøp en dvd med pilatesøvelser, enten den fra tv-shop eller fra en bokhandel. Øvelsene kan du også gjøre selv om du har vondt i nakken.

Skrevet

Styrker det muskulatur i mage? Jeg har fin midje men DEN magen. :tristbla: Kan teste det.

Skrevet
Styrker det muskulatur i mage? Jeg har fin midje men DEN magen.  :tristbla: Kan teste det.

Det styrker både mage og rygg. Veldig god trening. Om du sender meg en pm kan jeg evt. gi deg et program som jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...