Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var å så hair i går,utrolig bra! Synes de var kjempe flinke og dyktige! Vi satt langt fremme,men det var egentlig litt morsomt det,for da så vi ansiktsuttrykk mye bedre! Kjempe dyktige skuespillere!

Noen fler som har sett den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil se!!! :) Håper det er en bedre produksjon enn den som var i Spektrum for noen år siden, da var jeg skuffa. Nå er ikke lydforholdene i Spektrum så bra heller.... Vil tro hovedscenen på Det Norske Teater fungerer MYE bedre!!!!

Skrevet

Så bra at du likte den Lilletrollet!

Jeg skal se den sammen med resten av familien om cirka en måned. Og jeg gleder meg skikkelig! :hoppe:

Skrevet

Har for sikkerhets skyld sett den to ganger jeg... ;) Skuespillerne er helt fantastiske, første gangen ble jeg litt forvirra av en del av de scenografiske valgene og det faktum at den er en del annerledes enn filmen. Men jeg storkoste meg, kunne godt sett den igjen... :sjenert:

Skrevet

Min barndommsvenninde Anett Amundsen er med der!!!!!

Terningkast 5!

Gjest bamsemums
Skrevet

Jeg har også en veninne som er med, så må nok gå å se den, tror jeg...

Skrevet

Skal se den i desember, nå begynte jeg å glede meg enda litt mer :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

*blåser støv av gammel tråd*

Sikkert flere som har sett stykket nå og er mer eller mindre fornøyd?

Så det for 5. gang i helga -det sier vel det meste om hva jeg synes... :ler: Veldig dyktige skuespillere, gøy å se hvor mye de improviserer :)

Litt synd at det er over... :sjenert:

Skrevet

Jeg kjenner en av skuespillerne :)

Skrevet

Da må du overbringe en takk for en fantastisk teateropplevelse :)

Skrevet (endret)

Så den i desember og greide ikke sitte stille i stolen et sekund. Nynorsk oversetting gav det et rått uttrykk, selvom jeg vanligvis ikke er fan av sidemål.

Virkelig dyktige skuespillere, sangere, dansere, men mest av alt ble jeg overveldet av scenografien og multimedia-showet i bakgrunnen. Stort!

En fantastisk totalopplevelse. For de som ennå har muligheten - løp og sikre billetter mens det ennå er mulighet. Verdt hver krone. :)

Endret av loop

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...