Minien Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Huffameg..jeg kjørte over en katt i går. Den kom løpende ut fra skogen og under bilen min, så jeg tok den med bakhjulet. Hadde ikke sjangs til å stoppe. Det verste var at jeg kjørte videre. Det var et grusomt syn å se i speilet at den lå igjen i veien med beina rett opp. Det tok meg 3 minutter å angre, og jeg snudde for å få den ut av veien og prøve å finne en eier. Var helt knust, gråt og gråt. Da jeg kom frem til den, sto det en mann der og ringte. Da jeg hadde snudd igjen for å komme på riktig side av veien, var hele familien der og puttet den i en pose. Jeg klarte ikke stoppe og si at det var jeg som kjørte over den. Og jeg har så dårlig samvittighet. Jeg gråt og gråt hele kvelden i går. Har selv katter, og vet hvor vondt det er å miste en. Føler meg som et fælt menneske..
Gjest Pusemamma Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Dette var jo fryktelig trist. Jeg tror det er flere som har handlet som deg i panikk. Forstår du er veldig lei deg. Hvis du vet hvem som er eieren du klare kanskje og manne deg opp og oppsøke de og fortelle kor lei du er deg og at du fikk panikk. Kan jo vær de blir sinte på deg, normal reaksjon, men for alles sin del, ikke minst deg, så kanskje du bør gjøre det? Skrekken er vel for de fleste og kjøre over dyr. Ser der jeg bor er det mange katter som har blitt påkjørt på motorveien. Blir like dårlig hver gang jeg. Ønsker deg lykke til og gjør det du føler er riktig.
NovaFlare Skrevet 17. september 2006 #3 Skrevet 17. september 2006 Sånn med en gang ville jeg tenkt fy fader for et menneske du er MEN, jeg skjønner at du fikk panikk, man kan ikke forutsi hva slags reaksjon man får når uhellet først er ute Du skulle nok ønske at du kunne gjort det om igjen, på den riktige måten. Jeg synes også du skal kontakte eierene og be om unnskyldning., og forklare at du fikk panikk. Du er bare et menneske, de vil forstå
whiskas katten Skrevet 17. september 2006 #4 Skrevet 17. september 2006 Jeg sjønner deg. Du må føle det forferdelig tungt selv om det ikke var din katt. unnskyld det jeg sier nå,(jeg vet jo at du ikke kjørte over katten med vilje..) STAKKARS KATT!!
Gjest squeeky Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 Du gjorde ikke noe galt, du SNUDDE! At du der og da ikke orket å si noe er forståelig...Jeg har selv mistet katter, og jeg ville satt pris på å få beskjed at katten var blitt overkjørt. Jeg haddei det minste da visst at den ikke led et eller annet sted... Hadde du kommet til meg og sagt at det var du som hadde kjørt over katten min, hadde jeg ikke blitt sint på deg, såfremt du viste anger da selvsagt.
Gjest Gjest1 Skrevet 19. september 2006 #6 Skrevet 19. september 2006 Gjort er gjort, det var et hendelig uhell. Det hjelper ikke familien som eide katten at du sier at det var deg som kjørte over katten, men om du vil si fra for din egen skyld kan du vel gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå