Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Kjæresten min skal dra til syden en uke sammen med sin far og hennes samboer og ungene til samboeren. Hun skal dra når jeg har bursdag noen dager etter. Hun kunne jo ikke noe for det siden det var faren hennes som valgte dato osv. Spurte om jeg kanksje kunne være med, men det var det ikke plass til. Off, så kjedelig da at hun blir borte på min bursdag....... Det var kjedelig å få vite!
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Har opplevd det mange ganger at kjæresten har vært på jobb på bursdagen min. Vi bruker å feire når han er hjemme. Det går bra skal du se. Pass på å feire skikkelig bare dere to når hun kommer hjem igjen. Da har dere vært lenge borte fra hverandre også, og har helt sikkert savnet hverandre, og da blir feiringen enda mer spesiell.
Leo Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Ja, mange ganger! Jeg har feiret både bursdager, jul og nyttår uten kjæresten, og av og til også helt alene. Det går helt fint!
LilleLy Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 hm.. hvor gammel er du? Ikke for å være frekk altså..! Men det går vel an å feire når hun kommer tilbake?
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Det høres ut som det er oppmerksomheten på dagen din du savner mer enn du savner henne. Du høres veldig egoistisk ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå