Gjest frustrert frue Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Heisann... Min biologiske klokke tikker og går og jeg nærmere meg 38 år. Har en teenåring og ønsker nå familieøkelse med min kjærest. Sluttet med p-sprøyta for 1,5 år siden og fikk problemer med å få mens tilbake, fikk kur og den er nå regelmessig. Jeg var hos gyn i går og fikk beskjed om at jeg måtte begynne på pergo og oversterin. Videre sa han at jeg hadde 20-30 % sjanse til å bli gravid, fikk sjokk. Ikke store sjanser. Det jeg lurer på er om det er noen i samme situasjon, mht alder og hvordan oddsene er og om noen har blitt gravid?? Er også litt usikker på pergo, hvor lenge går en på det, mener i tidsperspektiv, snakk om flere år eller???? Huff dette ble kanskje litt rotete, men er skikkelig frustrert og lei meg. Ønsker så sårt å bli gravid før jeg blir alt for gammel, om jeg er heldig da.....
LindaL Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Min mamma var 39 da hun ble gravid med min lillesøster,da hadde hun mistet et, 7 uker på vei.Prøvde igjen etter noen mndr og da gikk alt bra og lille ###### er nå 7 år..Jeg syns du skal begynne på pergo kur,vet ikke så mye om det selv siden jeg aldri har brukt det,men har hørt mye positivt om det-Lykke til,,,,,,,
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #3 Skrevet 16. september 2006 Man prøver gjerne Pergo i noen måneder, ofte 3-4 ganger. Noen med pauser andre kjører på hver måned. Fungerer det ikke etter 3-4 ganger er det ofte ikke noe vits i å prøve flere ganger meg pergo, da er ofte AIH (inseminasjon) eller IVF (prøverør) neste skritt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå