Gå til innhold

finnes det håp?

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert frue
Skrevet

Heisann...

Min biologiske klokke tikker og går og jeg nærmere meg 38 år.

Har en teenåring og ønsker nå familieøkelse med min kjærest. Sluttet med p-sprøyta for 1,5 år siden og fikk problemer med å få mens tilbake, fikk kur og den er nå regelmessig.

Jeg var hos gyn i går og fikk beskjed om at jeg måtte begynne på pergo og oversterin.

Videre sa han at jeg hadde 20-30 % sjanse til å bli gravid, fikk sjokk. Ikke store sjanser. :grine:

Det jeg lurer på er om det er noen i samme situasjon, mht alder og hvordan oddsene er og om noen har blitt gravid??

Er også litt usikker på pergo, hvor lenge går en på det, mener i tidsperspektiv, snakk om flere år eller???? :overrasket:

Huff dette ble kanskje litt rotete, men er skikkelig frustrert og lei meg. Ønsker så sårt å bli gravid før jeg blir alt for gammel, om jeg er heldig da..... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mamma var 39 da hun ble gravid med min lillesøster,da hadde hun mistet et, 7 uker på vei.Prøvde igjen etter noen mndr og da gikk alt bra og lille ###### er nå 7 år..Jeg syns du skal begynne på pergo kur,vet ikke så mye om det selv siden jeg aldri har brukt det,men :) har hørt mye positivt om det-Lykke til,,,,,,,

Skrevet

Man prøver gjerne Pergo i noen måneder, ofte 3-4 ganger. Noen med pauser andre kjører på hver måned. Fungerer det ikke etter 3-4 ganger er det ofte ikke noe vits i å prøve flere ganger meg pergo, da er ofte AIH (inseminasjon) eller IVF (prøverør) neste skritt.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...