Donnie Darko Skrevet 15. september 2006 #1 Skrevet 15. september 2006 Fy faen denne skiva er bra. Er villig til å si at dette er den beste siden seventh son of a seventh son. Denne skiva ligger på en sterk sekser nå og hvis den vokser mer enn dette så ruller jeg en terning til. For min del syns jeg det er veldig positivt at de ikke fortsatt kverner på disse "hei og hå rock 'n roll" riffene lenger. Skiva har en helt sinnsyk intens atmosfære og lyden er organisk og hard. Perfekt!
Gjest beekeeper Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg har aldri vært noe fan av Maiden, men synes dette er kanskje en av de bedre platene. Den er ikke så veldig ... ... jegfinnerikkeordet
Leifr Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Fy faen denne skiva er bra. Er villig til å si at dette er den beste siden seventh son of a seventh son. ← Tiltredes. Jeg har vært fan siden åttitallet og dette er det beste de har gjort siden den klassiske perioden (1983-1988). De to forrige var helt greie, men på denne skiva funker alt. (Er du å finne på Scream-forumet?)
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Aldri vært Maiden-fan egentlig men gir deg rett Donnie, den siste er veldig bra. Virker som gutta har vokst utav 80-talls svakhetene sine og fremstår nå mer helstøpt og gjennomført. Dessuten noe mer varierte i lydbildet. Produksjonen er jo konge! Imponert jeg. Litt off-topic, noen som har feedback på den siste til Satyricon, får jo blendende kritikker. Det fikk forsåvidt Volcano også som jeg kjøpte basert på kritikkene over hele fjøla. Den er grei men ikke mer synes jeg.
Donnie Darko Skrevet 22. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2006 (Er du å finne på Scream-forumet?) ← Jepp. Jeg heter Myrdr der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå