Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #1 Skrevet 15. januar 2003 Heisann.. Dette er mitt første innlegg her. Har lest en del gode og fornuftige ting her, så håper at jeg kan få hjelp til dette også. Vi skal gifte oss 24.mai, så det begynner absolutt å nærme seg. Vi bestemte oss i desember for dato, og har ordnet med det meste. Vi skal ordne fotograf, men der er vi litt usikker. Har tenkt på vanlig fotograf, men synes at det er mange i familien som kan ta like gode bilder. Det som vi imidlertidig kunne tenke oss er en video av bryllupet. Der er det ikke mange flinke i familien :D Er det noen som kjenner til noen som er flinke til å filme, redigere og sette sammen en video? Trenger filming i Kirken, utenfor kirken og til festen. Vi bor i Bergen så det hadde vært greit om det hadde vært noen her. Gjerne kom med ca pris hvis dere har det.
Tvilling76 Skrevet 15. januar 2003 #2 Skrevet 15. januar 2003 Disse driver med video-opptak av bryllup: Mamut Video Pro Bryllups video Straxmedia Fotograf Tærud Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #3 Skrevet 15. januar 2003 TAkker for svar, men det hadde vært fint om de bodde i Bergen :-) Blir kanskje litt langt for de å reise fra Oslo for å filme :-) Noen andre som kjenner til noen?
Tvilling76 Skrevet 15. januar 2003 #4 Skrevet 15. januar 2003 Har du vært inne å tittet på linkene. Ingen av disse er i Oslo, og dette er kun et lite utvalg av hva som er ute i markedet. Jeg har nå søkt i gule sider og dette er de jeg fant. Gå inn på linken. Bryllupsvideo Her var det ihvertfall en som var i Bergen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå