Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nok en gang skiftet messenger på macen min, og endelig funnet noe som passer utmerket for meg; Adium. Det er bare det at jeg finner ikke muligheten til å skifte lyden som varsler meg når folk sender melding!! Så nå har jeg den forbaska kvekkingen på, og det høres ut som om noen driver med dyreplageri.... Mulig jeg er fjern, men jeg mener jeg har klikket meg gjennom alle muligheter..... Please, noen råd, anyone???

Skrevet

Valg -> Hendelser -> Lydsett

Der tenker jeg du finner det du leter etter.

Skrevet

Vil du ikke bruke Mercury? :overrasket:

Skrevet

Jeg prøvde, men den var så frekk og blokkerte kjæresten min hver gang han logget seg på!!! :sur: Det skjedde noe rart hvertfall.... så jeg bytta...

Skrevet

:ler:

Ok, da skjønner jeg. ;)

Skrevet

*hekter på*

Mac i kjømda, så denne tråden kommer jeg til å få bruk for om en uke :ler: .

Gjest Kaffomann
Skrevet

Hvorfor det? Den er jo klin lik fjorts-messenger'n til MS. ;)

Skrevet
*hekter på*

Mac i kjømda, så denne tråden kommer jeg til å få bruk for om en uke :ler: .

ÅÅÅ, skal du ha en av de nye med intel-prosessor...?? MacBook eller Macbook Pro? (Misunnelig, men min elskede iBook holder lenge enda...)

Skrevet
Hvorfor det? Den er jo klin lik fjorts-messenger'n til MS. ;)

Samme kan det være, Mercury er den jeg er mest fornøyd med, etter å ha prøvd alle de andre.

Jeg vil også ha bærbar Mac! :sur: Kan ikke ta med en G5 noe sted. :(

Skrevet
ÅÅÅ, skal du ha en av de nye med intel-prosessor...?? MacBook eller Macbook Pro? (Misunnelig, men min elskede iBook holder lenge enda...)

:) MacBook. Billigste utgave. PC'n min flata ut her om dagen, så jeg bestilte mac :rodme: . Kanskje litt overilt, for i dag var jeg og klagde litt på PC'n og det er mulig den kan fikses..... :sjenert: .

Dyr impulsivitet :ler: - kanskje.

Skrevet
:) MacBook. Billigste utgave. PC'n min flata ut her om dagen, så jeg bestilte mac :rodme: . Kanskje litt overilt, for i dag var jeg og klagde litt på PC'n og det er mulig den kan fikses..... :sjenert: .

Dyr impulsivitet  :ler:  - kanskje.

Men en fiiiiiiiiiiiiin impulsivitet!!!! ;)

Skrevet
Men en fiiiiiiiiiiiiin impulsivitet!!!! ;)

Godt med noen som forstår meg :ler: . (Eh - jeg har visst sporet av tråden din litt ;) )

Skrevet
Godt med noen som forstår meg  :ler: . (Eh - jeg har visst sporet av tråden din litt ;) )

Det gjør ikkeno, har fått svar på det jeg ville forlengst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...