Gjest Hilde79 Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Jeg har nok en gang skiftet messenger på macen min, og endelig funnet noe som passer utmerket for meg; Adium. Det er bare det at jeg finner ikke muligheten til å skifte lyden som varsler meg når folk sender melding!! Så nå har jeg den forbaska kvekkingen på, og det høres ut som om noen driver med dyreplageri.... Mulig jeg er fjern, men jeg mener jeg har klikket meg gjennom alle muligheter..... Please, noen råd, anyone???
Gjest joykillr Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Valg -> Hendelser -> Lydsett Der tenker jeg du finner det du leter etter.
Gjest Hilde79 Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 jøss... jeg er fjern ass.... Takk
Gjest Hilde79 Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Vil du ikke bruke Mercury? ← Jeg prøvde, men den var så frekk og blokkerte kjæresten min hver gang han logget seg på!!! Det skjedde noe rart hvertfall.... så jeg bytta...
Gjest Hilde79 Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Men bortsett fra det, så likte jeg den godt
Cata Skrevet 16. september 2006 #8 Skrevet 16. september 2006 *hekter på* Mac i kjømda, så denne tråden kommer jeg til å få bruk for om en uke .
Gjest Kaffomann Skrevet 16. september 2006 #9 Skrevet 16. september 2006 Vil du ikke bruke Mercury? ← Hvorfor det? Den er jo klin lik fjorts-messenger'n til MS.
Gjest Hilde79 Skrevet 16. september 2006 #10 Skrevet 16. september 2006 *hekter på* Mac i kjømda, så denne tråden kommer jeg til å få bruk for om en uke . ← ÅÅÅ, skal du ha en av de nye med intel-prosessor...?? MacBook eller Macbook Pro? (Misunnelig, men min elskede iBook holder lenge enda...)
lillesky Skrevet 16. september 2006 #11 Skrevet 16. september 2006 Hvorfor det? Den er jo klin lik fjorts-messenger'n til MS. ← Samme kan det være, Mercury er den jeg er mest fornøyd med, etter å ha prøvd alle de andre. Jeg vil også ha bærbar Mac! Kan ikke ta med en G5 noe sted.
Cata Skrevet 16. september 2006 #12 Skrevet 16. september 2006 ÅÅÅ, skal du ha en av de nye med intel-prosessor...?? MacBook eller Macbook Pro? (Misunnelig, men min elskede iBook holder lenge enda...) ← MacBook. Billigste utgave. PC'n min flata ut her om dagen, så jeg bestilte mac . Kanskje litt overilt, for i dag var jeg og klagde litt på PC'n og det er mulig den kan fikses..... . Dyr impulsivitet - kanskje.
Gjest Hilde79 Skrevet 16. september 2006 #13 Skrevet 16. september 2006 MacBook. Billigste utgave. PC'n min flata ut her om dagen, så jeg bestilte mac . Kanskje litt overilt, for i dag var jeg og klagde litt på PC'n og det er mulig den kan fikses..... . Dyr impulsivitet - kanskje. ← Men en fiiiiiiiiiiiiin impulsivitet!!!!
Cata Skrevet 16. september 2006 #14 Skrevet 16. september 2006 Men en fiiiiiiiiiiiiin impulsivitet!!!! ← Godt med noen som forstår meg . (Eh - jeg har visst sporet av tråden din litt )
Gjest Hilde79 Skrevet 16. september 2006 #15 Skrevet 16. september 2006 Godt med noen som forstår meg . (Eh - jeg har visst sporet av tråden din litt ) ← Det gjør ikkeno, har fått svar på det jeg ville forlengst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå