fruenge Skrevet 15. januar 2003 #1 Del Skrevet 15. januar 2003 Endte opp på legevakten i går med kjempesmerter i magen og kvalme. De klarte ikke å finnne ut hva det var, men de utelukket en del ting. De ville jeg skulle sjekket ut et par ting fordi de var litt redd jeg hadde tarmslyng. Er det noen her som har hatt det? I tillegg sa de at de hørte liten aktivitet i tarmen, men jeg hadde ingen forstoppelse egentlig. Nå har jeg jo til tider et forkvaklet spisemønster, men jeg spiser en del frukt og grønt og får i meg sunn mat også. Og spisevanene mine er betraktelig bedre enn hva de var for et par år tilbake. Vet dere hva dårlig aktivitet i tarmen kan komme av, hvordan jeg kan få den opp ol. Skulle selvsagt spurt om det i går, men det var så mange rare tanker som surret rundt og forstyrret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. januar 2003 #2 Del Skrevet 15. januar 2003 Han Øivind Bluck hadde vel det?!... Han fortalte at hester blir skutt om de får det... Ellers er det noe legestanden kan ordne opp i!... For mer info finn en doktor. online eller lign side og søk på stikkord... God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 15. januar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 15. januar 2003 Ja, tusen takk, nå ble jeg oppmuntret, hester blir skutt av sa du! Ja, jeg leser på nettet ang syksommen. Men tenkte kanskje at det var noen osm kunne kjenne seg igjen som kunne fortelle litt om hvordan det utarted seg for dem. Er altså ikke så mye ute etter fakta, det kan jeg jo finne selv, men etter personlige erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. januar 2003 #4 Del Skrevet 15. januar 2003 He he, jeg ser for meg FruEnge sitte på undersøkelsesrommet på legevakten... legen kommer inn med 2 sykepleiere og sier; "Frue, de har tarmslyng, vi må nok skyte dem med en gang." Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 16. januar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 16. januar 2003 Jepp ikke sant Milla. Og det andre som er morsomt er jo at gogutten Lasse er reneste ukebladet SE og RØR, trodde det var vi jenter som skravlet og avslørte små hemmelighetet om såkalte kjendis Norge jeg, men der tok jeg grundig feil. HERLIG! Et spm til Lasse, synes du jeg skal kontakte Ø Blunck og spørre hvordan det var for han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 16. januar 2003 #6 Del Skrevet 16. januar 2003 Det var da voldsomt da... Dersom du ber nrk om opptak av "Først og sist" ( er det ikek det progr til Skavland heter?) sist lørdag kan du se ham fortelle om det selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 16. januar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg bare harselerte litt med det du sa Lasse, ikke vondt ment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 16. januar 2003 #8 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg har ikke hatt tarmslyng, men faren min har hatt det og det var visst sinnsykt vondt. Nesten så vondt at han ikke fikk til å ringe til legevakten. Han ble lagt inn på sykehuset med en gang. Han hadde ikke vært i stand til å sitte ved en PC når han var syk. Det var bare hans erfaring, det kan jo hende sykdommen utarter seg annerledes for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linee Skrevet 16. januar 2003 #9 Del Skrevet 16. januar 2003 det viktigste for et godt kosthold er å få i seg nok fiber, siden du har problemer med fordøyelsen, vil jeg anbefale deg et produkt som heter lepicol som inneholder loppefrøskall ("super-fiber") og snille tarmbakterier. dette er pulver man blander med væske. eneste ulempen kan være de første dagene når man tilfører kroppen disse bakteriene er at man kan bli litt oppblåst og ha litt rasling og romling i magen, men dette er helt vandlig og går fort over. unngå kaffe og mat du vet magen kan bli litt i ulage av. pass på at du har avføring hver dag, dette vil fiber hjelpe deg med. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå