Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

går bare zara opp til str large? er litt kjipt siden jeg normalt er large i størrelsen og trenger en xl...

sjekket mandag og så ikke noe, bare alt annet av str :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling..men large er jo ikke så ille da, hehe..verre med de butikkene som bare har str. 34/36 hehe.. Du får sulte deg litt da, fra xl til l er ikke så mye om og gjøre :klappe:

Gjest beekeeper
Skrevet
Har ikke peiling..men large er jo ikke så ille da, hehe..verre med de butikkene som bare har str. 34/36 hehe.. Du får sulte deg litt da, fra xl til l er ikke så mye om og gjøre  :klappe:

:overrasket:

Den synes jeg var litt drøy..

Skrevet

Tror kanskje de ikke har noe større enn Large, men over et halvår siden sist jeg var på Zara så jeg husker ikke. Men har planer om å ta en tur dit i morgen så da skal jeg se etter. :)

Skrevet
Har ikke peiling..men large er jo ikke så ille da, hehe..verre med de butikkene som bare har str. 34/36 hehe.. Du får sulte deg litt da, fra xl til l er ikke så mye om og gjøre  :klappe:

Dette var jo et vettigt svar!! :tristbla:

Skrevet

Var på ingen måte negativt ment, tvert i mot..de aller fleste av oss har godt av og gå ned et par kg.

Skrevet
Var på ingen måte negativt ment, tvert i mot..de aller fleste av oss har godt av og gå ned et par kg.

For noe utrolig sludder. :overrasket:

Gjest Gjest_t.s_*
Skrevet

Jepp, men siden du sier det skal jeg jommen meg gjøre det...er det mest "lønnsomt" å spise og spy eller droppe helt å spise?

Ehh..til en annen gang er det hyggelig om du forsøker å svare på det jeg spør om istedenfor å komme med "velmenende" råd.. ;)

Skrevet

Hei

Jeg har kjøpt både L og XL på Zara i Oslo. Du trenger nok ikke sulte deg :)

Skrevet

Denne høstens kolleksjon er bitte litt større enn alle de andre.

De får ikke mange i small eller xxl.

Skrevet (endret)

Denne høstens kolleksjon er bitte litt større enn alle de andre.

De får ikke mange i small eller xxl.

Og Herre GUD, klær skal sitte pent på, ikke handles etter hvilken str du tror du er.

Normalt er man en str, men ofte er plaggene anderledes, som med sko, ikke tro du trenger å slankes pga en lousy pice of cloth lissom!

Endret av M.P
Skrevet

Hei!

Jeg var innom en tur på Zara i går, fullstendig kaos, altfor mange folk så det ble lite shopping. Men jeg spurte en ansatt om størrelsene og hun sa de gikk opp til XL.

Skrevet

Lola 83 , er du ikke helt klok eller? For hva du vet så kan det være en person som nettopp har klart å gå ned mange kg som spør og du rakker ned når hun har allerede gjort en stor bragd? Eller hva om det er en person med spiseforstyrrelse?

Jeg er selv 1.81 høy og bredskuldret så det sier seg selv at jeg ikke passer inn i "nette Zara størrelser", men er ikke dermed sagt at jeg er tjukk! Jeg har generelt store problemer med å finne klær i det hele tatt i alle butikker!

xx

Gjest Gjest_nina_*
Skrevet
Lola 83 , er du ikke helt klok eller? For hva du vet så kan det være en person som nettopp har klart å gå ned mange kg som spør og du rakker ned når hun har allerede gjort en stor bragd? Eller hva om det er en person med spiseforstyrrelse?

Jeg er selv 1.81 høy og bredskuldret så det sier seg selv at jeg ikke passer inn i "nette Zara størrelser", men er ikke dermed sagt at jeg er tjukk! Jeg har generelt store problemer med å finne klær i det hele tatt i alle butikker!

xx

ikke for å være frekk, men jeg var på Zara og handlet på fredag. Bruker normalt strl 40, men kjøpte bukser i 36 og bluse i 38 så størrelsene er vel ikke akkurat nette. Til trådstarter : prøv klærne i L, de kan sikkert passe hvis de har rett fasong for deg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...