Pimbila Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Jeg må ha meg ny klokke, men har ikke sjekket hva som finnes på markedet ennå. Hvilke klokker liker du? Jeg trenger inspirasjon. Legg gjerne ut link
lillesky Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Jeg liker små feminine klokker. Kunne tenkt meg denne fra Omega
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Jeg har en tøff fra art/crafts.stor firkantet i gulldoublee med brun skinnreim.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Jeg liker Casio klokker fordi de er store og grove, samt at de tåler mye juling. Axcent har og mange fine klokker.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Så reklame for noen klokker som het Alfex (?). De var veldig fine. Enkle og stilrene i designet.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 Jeg liker Tissot. De har elegante klokker med god kvalitet.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Jeg har en Inex klokke i titanium som jeg har satt i flere år og er KJEMPE fornøyd med. Jeg har ødelagt masse klokker, men denne har tålt alt. Den er lett, den sitter bra, den ser fin og elegant ut og den tåler at jeg svømmer og dusjer med den. Jeg vil ikke ha en annen klokke
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Jeg synes Gucci har mange fine klokker. Selv har jeg denne modellen. De har mange enkle og elegante klokker, og jeg liker at de har mange små og feminine modeller. Av litt mer stash'ete klokker synes jeg Dyrberg/Kern har mye fint. Tissot har også mange fine klokker synes jeg.
Gjest Tanita Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 Guess syns jeg har mange fine klokker.
Søtpotita Skrevet 15. september 2006 #11 Skrevet 15. september 2006 Jeg har en Inex klokke i titanium som jeg har satt i flere år og er KJEMPE fornøyd med. ← Eg også har ei klokke frå Inex i titanium. Toler ikkje andre klokker, og så er den søt og liten. Veldig fornøyd!
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2006 #12 Skrevet 15. september 2006 Jeg har en fin klokke fra Alfex, som dessverre ligger uten batteri. Det er mer en pynteklokke i litt minimalistisk stil. Hverdagsklokken min er fra Seiko. Helt enkel modell i stål med hvit urskive, og vanntett ned til 100 meter.
tuji Skrevet 15. september 2006 #13 Skrevet 15. september 2006 Jeg har en Raymond Weil, og elsker den. Av rimelige merker liker jeg Tissot. De har fine klokker med sveitsisk urverk - altså god kvalitet. Liker ikke Inex o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå