Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min maser alltid om at han vil ha bilder av meg naken og sånn.

Men tanken på alt som har med sex å gjøre sammen med kamera gjør meg kvalm..

Sist jeg var med ham, begynte han å mase igjen, han ville at jeg skulle filme meg selv naken og f****.

Men jeg sa nei.

Senere snakke jeg med ham i mobilen, og han var skikkelig drittsur fordi jeg alltid sa nei til ham.

Jeg vil ikke at han skal være sur på meg :tristbla:

Jeg sier aldri nei til alt annet han ønsker, apsolutt alt.

Så jeg gav ham det, filmklipp...

Han ble selvsagt kjempe glad..

Jeg sa det til ham, at jeg virkelig ikke likte dette, at jeg følte meg skikkelig ukomfortabel.

Han bare smålo litt, og sa at han ville ha det alikevel.

Jeg angrer, ikke på at han ser meg naken, for det er jeg ikke ukomfortabel med, men at det er på film, for det kan jo brukes til så mye rart.

Jeg blir helt dårlig av å tenke på det egentlig.. :tristbla:

Duste fyr, men jeg elsker ham alikevel. :sur:

Jeg er så dum, som lar ham få viljen sin hele tiden.........sukk

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke gjør det her en gang til, når du ikke føler deg komfortabel med det.

Da får han heller bli sur, det er hans problem. Han er en bortskjemt drittunge og det blir bare verre når du lar han få viljen sin hele tia.

Endret av d'Arc
Skrevet

:overrasket:

Stakkars deg!

Blir sint på kjæresten din jeg som blir sinna på deg :frustrert:

Vil du ikke så vil du ikke.

Et nei er et nei uansett.

Og som de sier over. Ikke gjør ting du ikke vil noe mer. For da kan det hende at det bare fortsetter vettu. Eller at det er det som kommer til å gå å plage deg at du vet at du har sendt og han har.

Lykke til :klem:

Skrevet

Det er så enkelt som at kun du bestemmer over din egen kropp og hva du vil gjøre med den! IKKE han!! Neste gang han spør deg om dette synes jeg du skal flire av HAM slik han flirte av deg, og si: hvem tror du bestemmer over min kropp, deg eller meg? Han er veldig umoden og barnslig som ikke respekterer deg slik du er. Ikke la ham herse med deg. Det er noe forb**** tull det han driver med. :frustrert:

Skrevet

Sist jeg var med ham, begynte han å mase igjen, han ville at jeg skulle filme meg selv naken og f****.

Men jeg sa nei.

Senere snakke jeg med ham i mobilen, og han var skikkelig drittsur fordi jeg alltid sa nei til ham.

Jeg sa det til ham, at jeg virkelig ikke likte dette, at jeg følte meg skikkelig ukomfortabel.

Jeg angrer, ikke på at han ser meg naken, for det er jeg ikke ukomfortabel med, men at det er på film, for det kan jo brukes til så mye rart.

Jeg synes kjæresten din er en dust, og jeg synes det var dumt du ga etter for maset.

Skrevet

Men jeg sa nei.

Nå kan du teste ut om kjæresten din virkelig elsker deg. Be om å få filmen tilbake og få han til å love at det ikke finnes noen kopier av den.

Elsker han deg, da leverer han filmen tilbake uten at det finnes en eneste kopi.

Elsker han seg selv mer enn deg, da får du ikke filmen tilbake eller det finnes allerede en haug med kopier.

Test ut denne dusten av en kjæreste du har.

Skrevet

gjort er gjort og spist er spist, men neste gang han maser for å få det gil å gjøre noe du ikke er konfortabel med får du stå på ditt og si nei! Kan han ikke respektere deg kan han vel heller ikke elske deg..............?

Skrevet

Ikke noe å få gjort noe med nå dessverre.

Jeg sender av og til noen småfrekke bilder på mobil til mannen min, gjerne bilde av en strømpekant eller kløft, og det blir satt veldig stor pris på. Men nakenbilder .... nei takk!

Skrevet

Hvorfor ikke be om en film av han tilbake, naken mens han koser med seg selv?

Skrevet

:klappe::klappe::klappe:

Det kalles backup!!!!

Merk mappen med : "i tilfelle skilsmisse" :ler:

Uansett:

Dårlig gjort å presse deg til å utlevere set mest intime du har på denne måten.Det er rett og slett respektløst og VELDIG dårlig!!!

Jeg håper du aldri går på akkord med deg selv på denne måten igjen for NOEN!

:klem: Stor klem til deg fra Guapa`n

Skrevet

Det har han allerede gjort på msn, webcamera...

Kunne jo filmet det om jeg ville.

Men jeg er ikke interessert i det, og han måtte mase lenge for å få "lov" til å gjøre det på msn.

Det tenner meg ikke en plass at han sitter å "holder på" på en film, det er mye bedre å ha ham nær meg og kroppskontakt å sånn.

Jaja, gjort er vel gjort.

Aldri om han gir den filmen tilbake, når han har mast så mye om å få det, så kommer han til å beholde den.

Skrevet

Og så en ting til..

Hvem vil vel se en film av en fyr som sitter å driver med sitt?

Gutter ville sikkert betalt for å få en slik film sendt rundt av seg selv.

Det er noe annet når ei jente gjør det, da betaler heller menn for å se det.

Men jeg stoler på at han ikke viser det til noen.

Men om det blir slutt eller vi krangler vet jeg ikke.

Skrevet
Hvem vil vel se en film av en fyr som sitter å driver med sitt?

Ehm, jeg? I hvert fall hvis det er snakk om min fyr...
Skrevet
Nå kan du teste ut om kjæresten din virkelig elsker deg. Be om å få filmen tilbake og få han til å love at det ikke finnes noen kopier av den.

Elsker han deg, da leverer han filmen tilbake uten at det finnes en eneste kopi.

Elsker han seg selv mer enn deg, da får du ikke filmen tilbake eller det finnes allerede en haug med kopier.

Test ut denne dusten av en kjæreste du har.

????

Synes denne "testen" var mer dustete enn kjæresten...

Det er da vitterlig en forutsetning at man er i stand til å elske seg selv - høyest av alt, før man kan være i stand til å elske andre.

Og; det å elske seg selv er ikke det samme som å være egoistisk - bare så det er sagt.

Skrevet

For mange år siden var jeg sammen med en fyr. Han presterte og komme inn på soverommet mens jeg lå i senga.Deretter røska han dyna vekk og tok bilder,jeg la på sprang ut av rommet med dyna rundt meg. Det ble ikke særlig til sexye nakenbilder bilder,men han framkalte de jo. En av de ansatte på fotobutikken tok kopier og viste de rundt på et diskotek jeg brukte å gå på! *guuuuud så lei meg jeg var* :tristbla: Det endte med rettsak og jeg fikk erstatning. Jeg har gått med hevet hode i alle år for jeg var ikke med på det liksom. -Og jeg har alle negativene enda. I tilfelle rottefelle.

Typen min var en dust selvsagt for jeg samtykket jo ikke.

-Greia er jo at du vet jo aldri hva fremtiden bringer.Vips så er han sur på deg og så ligger du ute på diverse *horny wifes* nettsteder.

Eller hva hvis en kompis av han blar gjennom filmene hans f.eks?

Hadde jeg vært deg så ville jeg i et ubevoktet øyeblikk rett og slett slettet filmen. Lat som ingenting du. ;) Da er i allefall du sikret. Bedre det enn å ha det vondt.

Skrevet

Veldig enig i det de andre har skrevet.

Utrolig dårlig gjort av kjæresten din å bli sur på deg for noe du absolutt ikke ville gjøre. Men gjort er gjort, men du kan jo prøve å slette den som Gjest sier?

Håper ihvertfall det går bra med deg, og at noe slikt ikke skjer igjen. :)

Skrevet

Jeg har problemer med å forså det der, fordi det er så fjernt fra min takegang som det er mulig å komme. Selv ville jeg aldri, aldri tvunget noen til å gjøre noe den andre personen syntes var så ukomfortabelt.

Mulig det var en salgs maktdemonstrasjon ovenfor deg? Og nå vet både du og han hvor du står.

Dette kravet var gjenomsyret av egoisme, synes jeg. Men du kan jo bruke det til noe positivt: Nå kjenner du til en svært uflatterende side ved han som du nå vet eksisterer. Hvordan skal du forholde deg til den? Og hvordan skal du takle det om et nytt krav kommer?

Her er hva jeg synes du skal gjøre. Du har allerede levert filmen fra deg (ja, det var dumt av deg) Nå skal du si du gjorde det under press, men at du ønsker filmen tilbake, samt at han skal slette alle ev. kopier. På den annen side: Er han var tilbøyelig til å gjøre dette, er han kanskje tilbøyelig til å vise/sende filmen til kamerater også. Vel, du skal altså sette hardt mot hardt, og forlange alle kopier slettet. Alle. Har han gitt noen til kamerater, får han selv sørge for at det blir slettet. Nekter han, får du gi han et ultimatum: Filmen eller forholdet.

Hvorfor du skal gjøre dette? Jo, du skal ikke la et menneske ha den type makt over deg. Ved å kreve filmen tilbake og ved å stå på ditt, vil du få selvhevdelsen tilbake.

Så er spørsmålet: Kommer du til å gjøre dette?

Skrevet
Ikke noe å få gjort noe med nå dessverre.

Jeg sender av og til noen småfrekke bilder på mobil til mannen min, gjerne bilde av en strømpekant eller kløft, og det blir satt veldig stor pris på.  Men nakenbilder .... nei takk!

Hva er problem med å sende nakenbilder? Sender ofte bilder og filmer til mannen min ... og han til meg ... Jeg synes det er pirrende og en deilig påminnelse om hva vi ønsker å gjøre når vi treffes igjen.

Synes det er deilig å være litt frekk på jobbens toalett - uten at noen har peiling på at jeg gjør det.

Men selvsagt skal ingen tvinges til å gjøre noe mot sin vilje. Jeg har overhodet ingen respekt for menn som tvinger sine ønsker på kvinnen sin ...

Skrevet

hvorfor lar du han få viljen sin hele tiden.

hvis du oppfører deg som en bikkje kommer han til å behandle deg som en også

Skrevet

Han derre "fyren" din høres helt fantastisk ut :ironi: Og du virker like fantastiskt naiv og selvutslettende. Dette lover godt for noe varig!

Go Girl! Ikke hør på din indre stemme. "Ekte" reality sucks! Om ikke noe annet har du fått dine 5 sekunder i rampelyset og samlivsguruene her på KG har uttalt seg om deg og ditt liv! Wow!!!! :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...