Gjest Blaze Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Noen som vet om en flink hudpleier i Trondheim? Vil gjerne dra til en som kan anbefale gode produkter og som vet hva jeg evt trenger
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Gå iallefall ikke på "Eden Hud og Velvære" på Byåsen Butikksenter...
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Bentes spa og velvære (eller bare solsiden spa) på solsiden er veldig bra.
Gjest Gjest_Ninni_* Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Da jeg bodde i Trondheim var jeg ofte på Solsiden. Jeg synes de er veldig flinke der, god service og trivelige jenter.
suzie Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Jeg bruker H2 i Thomas Angells gate. De er veldig flinke. Anbefaler gjerne de. Litt medium fornøyd med Oi! på City Syd.
Elizia Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Hører at Bentes skal være bra. Anbefaler IKKE H2O på Byhaven. Fikk skikkelig allergisk reaksjon av de produktene de bruker der og jeg har aldri før plagdes med allergier. Fikk ikke engang penger tilbake da jeg gikk og klagde, selv om jeg hadde store hevelser i ansiktet.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Gå iallefall ikke på "Eden Hud og Velvære" på Byåsen Butikksenter... ← Koffer d lixom?? Vil jo hør gruinn da..
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Koffer d lixom?? Vil jo hør gruinn da.. ← De som er ansatte er sikkert flinke, men ikke hun som driver salongen (hun er gammel da) og bruker timesvis bare på en behandling som max skal ta en time. Hun virker ikke som at hun kan det hun skal gjøre. Og hun prater for mye om andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå