Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. januar 2003 #1 Skrevet 15. januar 2003 Jeg har akkurat oppdaget en helt utrolig deilig sjokolade som heter Cafè Tasse og kommer fra Bruxelles i Belgia (Brussel). De selges i små pakker på 5 biter og kan også fåes kjøpt som små plater. De er laget for å nytes sammen med kaffe. Jeg har falt for den hvite sjokoladen "Blanc". Er det andre her som har smakt denne sjokoladen? Milla
RoadQueen Skrevet 15. januar 2003 #2 Skrevet 15. januar 2003 Nei - men den høres fristende ut. Hvor kan man få kjøpt den?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. januar 2003 #3 Skrevet 15. januar 2003 Jeg kjøpte den i en kaffebar, det er ikke en type sjokolade som selges i vanlige butikker. Milla
Lula Skrevet 15. januar 2003 #4 Skrevet 15. januar 2003 Jeg kjenner godt til denne sjokoladen. Når jeg skal gi en liten oppmerksomhet til venner eller familie, gir jeg av og til nymalt espressso-kaffe (evt. bønner for de som har egen kvern). Da er det supert å legge et par stk. av denne sjokoladen oppi posen/pakken også (de blir de så glade så). Vanligvis kjøper jeg Cafè Tasse i en kaffebutikk i Byporten i Oslo. Samboeren min fikk noen ulike sorter av denne sjokoladen i julekalenderen sin også. Veldig populært hos verdens deiligste mann som ELSKER mørk kvalitets-sjokolade (og meg da :-)) Jeg liker veldig godt den med appelsin. Synes appelsin og sjokolade er en uslåelig kombinasjon :-)
Gjest Brunhilde Skrevet 15. januar 2003 #5 Skrevet 15. januar 2003 Oooo ja, den har jeg spist i flere år.... den aller mørkeste er aller best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå