Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Har truffet igjen og tilbragt en del tid med en jeg var veldig forelsket på skolen i gamle dager. Du kan si følelsene har begynt å våkne til liv igjen. Men er usikker på om han føler noe mer enn vennskap. Men nylig innrømmet han plutselig at han hadde likt meg veldig godt på skolen. Ble såklart glad for det, men etterpå begynte jeg å tenke på om han ville sagt det rett ut på den måten, hvis han fortsatt hadde følt det slik. ELler om han sa det fordi det var så lenge siden og helt ufarlig å si nå. jeg er vanligvis ikke så glad i slike "hva mener han egentlig når han sier"-tråder, har alltid tenkt hvorfor spør de ham ikke selv. Men typisk jenter å begynne å analysere vet dere En annen ting er at han stadig snakker om at han har lagt seg ut, blitt gammel osv. Som om han ønsker å høre det motsatte, kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2006 #2 Skrevet 16. september 2006 Kansje han prøver å si noe nå som han angrer på at han ikke sa dengang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå