Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trineline
Skrevet

Jeg var nettopp hos en kamerat.

Ser på ham som en venn, men jeg vet at han vil mer.

Men jeg har sagt klart ifra at han bare er en venn for meg, ikke noe mer.

Han begynte å mase om at han trengte ei jente å holde rundt, at det hadde ikke noe med sex å gjøre.

Okay da tenkte jeg og la meg på siden av han i senga.

Han la armene rundt meg og det ene beinet over meg, (han lå på siden)

Det føltes skikkelig rart.

Han lå slik å halvsov, vi snakket litt om alt mulig rart, og etter litt reiste han seg opp og satte seg over magen min i senga.

Jeg tok armene rundt meg selv, og han spurte om jeg prøvde å beskytte meg selv.

Jeg sa nei.

Da tok han hendene sine rundt håndleddene mine og holdt armene mine nede på hver side av skuldrene mine.

Og så begynte han å kysse og slikke meg på halsen og kinnene.

Da han røvde å kline med meg snudde jeg fjeset bort å sa nei, men han kysset meg alikevel og prøvde å kline med meg.

Jeg besvarte ikke kliningen, rørte ikke leppene mine.

Det var jo fordi jeg ikke ville.

Han vekslet mellom å kysse meg på halsen og på munnen, men hver gang han prøvde å kysse meg på munnen snudde jeg meg bort.

Han holdt hele tiden armene mine nede og når jeg prøvde med å å reise meg merket jeg at han holdt meg litt hardere, men jeg hadde fått ham bort fra meg om jeg virkelig ville.

Han hadde fint klart å holde meg nede med tvang, for han er mye sterkere enn meg, men han vil ikke tvinge meg til noe, så hvis jeg hadde sagt klart ifra ville han gått vekk.

Han la seg imellom beina mine og begynte å presse seg mot meg, og jeg kjente pikken hans.

Jeg ble jo kåt da, så det var derfor jeg ikke gjorde motstand.

Men det føltes så galt, så feil, jeg ville det egentlig ikke.

Plutselig ringte noen kamerater til ham som han egentlig skulle møte, som han hadde glemt helt ut.

Og da spratt jeg opp og gikk hjem.

Men før jeg gikk sa han at han ville at jeg skulle komme i morgen, fordi han ville være med meg, og jeg sa kanskje...

Jeg sa jeg ikke ville gjøre noe, noe mener jeg sex og klining og hele pakken.

Han sa okay, men kom alikevel.

Men hva skal vi gjøre da, sa jeg.

Hva du vil, sa han.

Men nå forventer han sex, ikke sant???

Jeg synes det er kjempe kjekt å være i lag med ham, han er morsom også.

Jeg vil ikke miste ham som venn, men jeg vet liksom ikke.

Skal jeg gå til ham imorgen?

Eller bør jeg ikke?

Han sa han ville vente på meg.

Det føles så slemt å ikke kåmme, men jeg vil ikke at han skal tenke sånn om meg.

Jeg har egentlig ikke kjent ham noe særlig lenge,fra skoleåret begynte, men jeg føler at jeg kjenner ham godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venn ?

Har jeg aldri opplevd med NOEN av mine venner.

Dette er ikke sånn venner gjør. Ferdig finito.

Si fra og dropp hele dusten. Du trenger ham ikke. Og trenger ikke unnskylde deg. HAr du behov for dette ?

Stå på frøken snupp !

Skrevet

Det høyrast no ut som om det var rett før fyren voldtok deg!!! Greit nok, du gjorde ikkje motstand, men han heldt deg jo fast og kyssa deg mot di vilje!!

Han høyrast absolutt ikkje ut som en god venn! :frustrert: Og eg ville ikkje gått på besøk til han i morgon om eg var deg!!

Skrevet

Det virker ikke som du var så veldig motvillig når du ikke sa klart ifra. Så om du virkelig ikke vil noe mer med han, så ikke dra til han i morgen. Hvis du ikke vil det her så lar du han heller ikke kysse deg for å være grei. Ikke la han holde sånn rundt deg heller.

Dessuten er han ingen god venn, som de andre her har sagt, om han holder deg fast.

Skrevet
Jeg var nettopp hos en kamerat.

Ser på ham som en venn, men jeg vet at han vil mer.

Men jeg har sagt klart ifra at han bare er en venn for meg, ikke noe mer.

Han begynte å mase om at han trengte ei jente å holde rundt, at det hadde ikke noe med sex å gjøre.

Okay da tenkte jeg og la meg på siden av han i senga.

Han la armene rundt meg og det ene beinet over meg, (han lå på siden)

Det føltes skikkelig rart.

Han lå slik å halvsov, vi snakket litt om alt mulig rart, og etter litt reiste han seg opp og satte seg over magen min i senga.

Jeg tok armene rundt meg selv, og han spurte om jeg prøvde å beskytte meg selv.

Jeg sa nei.

Da tok han hendene sine rundt håndleddene mine og holdt armene mine nede på hver side av skuldrene mine.

Og så begynte han å kysse og slikke meg på halsen og kinnene.

Da han røvde å kline med meg snudde jeg fjeset bort å sa nei, men han kysset meg alikevel og prøvde å kline med meg.

Han vekslet mellom å kysse meg på halsen og på munnen, men hver gang han prøvde å kysse meg på munnen snudde jeg meg bort.

Han holdt hele tiden armene mine nede og når jeg prøvde med å å reise meg merket jeg at han holdt meg litt hardere, men jeg hadde fått ham bort fra meg om jeg virkelig ville.

Han hadde fint klart å holde meg nede med tvang, for han er mye sterkere enn meg, men han vil ikke tvinge meg til noe, så hvis jeg hadde sagt klart ifra ville han gått vekk.

Han la seg imellom beina mine og begynte å presse seg mot meg, og jeg kjente pikken hans.

Plutselig ringte noen kamerater til ham som han egentlig skulle møte, som han hadde glemt helt ut.

Og da spratt jeg opp og gikk hjem.

Men før jeg gikk sa han at han ville at jeg skulle komme i morgen, fordi han ville være med meg, og jeg sa kanskje...

Jeg sa jeg ikke ville gjøre noe, noe mener jeg sex og klining og hele pakken.

Han sa okay, men kom alikevel.

Men hva skal vi gjøre da, sa jeg.

Hva du vil, sa han.

Men nå forventer han sex, ikke sant???

Jeg synes det er kjempe kjekt å være i lag med ham, han er morsom også.

Jeg vil ikke miste ham som venn, men jeg vet liksom ikke.

Skal jeg gå til ham imorgen?

Eller bør jeg ikke?

Han sa han ville vente på meg.

Det føles så slemt å ikke kåmme, men jeg vil ikke at han skal tenke sånn om meg.

Jeg har egentlig ikke kjent ham noe særlig lenge,fra skoleåret begynte, men jeg føler at jeg kjenner ham godt.

Så du lå der i senga uten å ville og uten å si et ord så lenge han holdt på. Bare nyde deg med å snu bort hodet ...

Høres temmelig oppkonstruert dette her.

Kunne du ikke bare bedt ham om å holde opp og gå bort?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Det høyrast no ut som om det var rett før fyren voldtok deg!!! Greit nok, du gjorde ikkje motstand, men han heldt deg jo fast og kyssa deg mot di vilje!!

Han høyrast absolutt ikkje ut som en god venn!  :frustrert:  Og eg ville ikkje gått på besøk til han i morgon om eg var deg!!

Det virker ikke som du var så veldig motvillig når du ikke sa klart ifra. Så om du virkelig ikke vil noe mer med han, så ikke dra til han i morgen. Hvis du ikke vil det her så lar du han heller ikke kysse deg for å være grei. Ikke la han holde sånn rundt deg heller.

Dessuten er han ingen god venn, som de andre her har sagt, om han holder deg fast.

Enig med disse. Han er en dust. Hold deg langt unna han.

Skrevet

Har du vanskelig for å bestemme deg?

Om du bare vil være venner så må du slutte å sende ut tvetydige signaler!

Si nei til å bli berørt og ikke la deg overtale til noe som helst.

Ikke rart at han ikke respekterer det du sier når du ikke respekterer deg selv.

Nå forventer han sex og kommer til å igle seg innpå deg igjen. At du gidder :frustrert:

Skrevet

Hmm - for meg virker det her som om kroppen og hjernen ville forskjellige ting - klart man kan "få lyst på" noen uten at man er forelsket - begjær kalles det... men jeg må si du ikke akkurat gjorde "store anskrik" i forhold til starten på det hele...... Så kanskje du burde beklage din egen oppførsel på dette og innse at tvetydige signaler i form av "svake nei" og å bli liggende mens han får "holde på" med deg ikke akkurat "tar motet fra en stakkar som har lyst på deg" heller...

En venn vil forstå - og dersom du er en venn må du også si ifra - å unngå han vil ikke føre noe godt med seg..

Tenk etter hva du vil - ha en kompis eller en knullekompis og så får du formidle dette med tydelige ord spvel som handlinger - det nytter ikke si "nei" når du lar deg "bli klint på" akkurat....

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...