LindaL Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Jeg lurer på en ting,hadde egllsøning for en uke siden,og siden da så har mye skjedd med kroppen,har vanvittig mye utflod.Og det pleier jeg aldri og ha,er oppe på natta og tisser,det pleier jeg heller ikke og måtte gjøre,,,,,pluss at jeg er vanvittig oppblåst i magen,så det jeg lurer på er,kan dette være tidlig-tidlig tegn på at det kansje har vært full klaff,,eller er det helt umulig og ha symptomer såå tidlig? har også hatt murringer nederst i magen i noen dager nå håper og få noen svar fra andre som har opplevd det samme,,ikm er ikke før neste søndag..
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Noen får symptomer så tidlig, andre ikke. Du får nok ikke vite det sikkert før du har tatt en test.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Det er nesten helt umulig å få symptomer en uke etter eggløsning. Symptomer kan jo ikke komme før etter at det befruktede egget har gravd seg ned i livmorslimhinnen og begynt å sende ut signaler (før det vet ikke kroppen din om at den er gravid), og i de fleste tilfeller skjer det noen dager etter eggløsning, iblant så sent som en drøy uke etterpå. Så hvis du virkelig har symptomer allerede, må du ha hatt veldig tidlig implantasjon. Alternativt kan det jo også hende at du hadde eggløsning noen dager tidligere enn du tror.
smile Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Jeg føler det også sånn nå så dette blir spennende!! Lykke til!
meta Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Jeg har opplevd det samme flere ganger uten at det har vært klaff.. Håper du er heldigere enn meg Lykke til
LindaL Skrevet 14. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2006 åh nei,,,uff,jaja,godt og høre at det er forskjellig erfaringer da..men jeg krysser fingre og tær,,men når skal du ha mens smile?er ikke det likt som meg.....blir spennende og følge...
Gjest Cosmic Girl Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Jeg har så lyst på barn at jeg kjenner absolutt alle symptomer som går ann å få. Men jeg er ikke gravid...
Mirage Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Slik opplevde jeg det. (Og jeg var ikke prøver engang, vi hadde oss 5 dager før EL (påvist med tester og ladycomp) og trodde vi var "sikker") - Dag 13 og dag 14 positive EL-tester - Dag 15 temp økning på ladycomp - En uke etter EL, dag 21 (7 DPO) begynte jeg å kjenne stikkninger nede i mageregionen. Jeg sto i dusjen og det kjentes så sterkt at jeg måtte krøke meg sammen.. Tenkte ikke stort over det, men husker at jeg tenkte at jeg kunne iallefall ikke være gravid fordi det bare var en uke siden EL.. - Dag 23, 9 DPO begynte jeg å merke økt utflod og at puppene var tyngre og ømme. Murring i magen, små stikk som mensesmerter.. Kjente en begynnende mistanke - Dag 24, 10 DPO våkna jeg småkvalm med mensmurringer.. Tok en QR test som jeg syntes kanskje var litt positiv men var litt slørete i øynene, hadde nettopp våknet. Slo det fra meg. En time.. så måtte jeg gå og grave i søpla for å finne testen igjen. Joda, positiv. Men tenkte det kunne vel ikke stemme... bestemte meg for å vente på mensen. Den var jeg nemlig sikker på at kom. - Dag 27, 13 DPO. Mensen skulle komme i løpet av dagen - Dag 28, 14 DPO. Ingen mens. Tissa i en kopp på morningen ( ) før jeg dro for å kjøpe test. Kom tilbake, tok testen og BANG den var positiv!! Er nå 9 uker og 3 dager på vei
LindaL Skrevet 15. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2006 Tusen takk mirage..,det var oppløftende ord,akkurat det jeg trengte,,hva skulle jeg gjort uten dere damer....
Scorpina Skrevet 15. september 2006 #10 Skrevet 15. september 2006 Er nå 9 uker og 3 dager på vei ← Så koselig å lese om "veien" deres....også ser jeg, du har termin to dager etter meg Ja, nå har jeg ikke vært til UL da menne....satser på nedkomst iløpet av de dagene.
smile Skrevet 16. september 2006 #11 Skrevet 16. september 2006 men når skal du ha mens smile?er ikke det likt som meg.....blir spennende og følge... ← Jeg har IKM 19.-20. sept. Spennende ja!! - En uke etter EL, dag 21 (7 DPO) begynte jeg å kjenne stikkninger nede i mageregionen. Jeg sto i dusjen og det kjentes så sterkt at jeg måtte krøke meg sammen.. Tenkte ikke stort over det, men husker at jeg tenkte at jeg kunne iallefall ikke være gravid fordi det bare var en uke siden EL.. - Dag 23, 9 DPO begynte jeg å merke økt utflod og at puppene var tyngre og ømme. Murring i magen, små stikk som mensesmerter.. Kjente en begynnende mistanke - Dag 24, 10 DPO våkna jeg småkvalm med mensmurringer.. Tok en QR test som jeg syntes kanskje var litt positiv men var litt slørete i øynene, hadde nettopp våknet. Slo det fra meg. En time.. så måtte jeg gå og grave i søpla for å finne testen igjen. Joda, positiv. Men tenkte det kunne vel ikke stemme... bestemte meg for å vente på mensen. Den var jeg nemlig sikker på at kom. ← Omtrent på samme dagene har jeg hatt samme symptomer, men ikke utflod. Jeg har blitt veldig svimmel i tillegg til de andre symptomene. Så får vi se på tirsdag eller onsdag!
Gjest Kardemomme Skrevet 17. september 2006 #12 Skrevet 17. september 2006 Jeg har så lyst på barn at jeg kjenner absolutt alle symptomer som går ann å få. Men jeg er ikke gravid... ← Jeg har det også sånn, men håper på klaff denne mnd da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå