Gjest karinordmann Skrevet 15. januar 2003 #1 Del Skrevet 15. januar 2003 har du prøvd en latinomann?mmmmmmmmmm................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piirka Skrevet 15. januar 2003 #2 Del Skrevet 15. januar 2003 Latinomann???? Er det noe av det samme som en latexmann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. januar 2003 #3 Del Skrevet 15. januar 2003 har prøvd en latinomann... Smakte annerledes en norske menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 15. januar 2003 #4 Del Skrevet 15. januar 2003 Nei latinomenn har jeg ikke prøvd, men seigmenn derimot er ganske ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. januar 2003 #5 Del Skrevet 15. januar 2003 Seigmann??? Er det en sørlending det?... Er jo så seige og treige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. januar 2003 #6 Del Skrevet 15. januar 2003 Holder meg langt unna latino-menn, de er sleskete, selvdiggende, innsmurt med billig sololje og har en kroppsbehåring av en annen verden. Blæh!!! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 15. januar 2003 #7 Del Skrevet 15. januar 2003 Ja, en gang - når jeg var 19 år og uten særlig erfaring. Men kan ikke si at jeg merka den helt store forskjellen altså... :oops: også sammenlignet med det jeg vet nå - han var hverken bedre eller dårligere (rent teknisk) enn de norske guttene jeg har vært borti før og etterpå Kanskje latinoene er litt oppskrytt? Eller kanskje både han og jeg var like grønne da vi hadde ferieflirten vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid Hagen Skrevet 16. januar 2003 #8 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg tror personlig at mange hankjønn drømmer om at vi i seksuallivet kan leve opp til reklamen for Laban: "Strekker seg litt lenger" *kanskje seig, neppe latino* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 16. januar 2003 #9 Del Skrevet 16. januar 2003 Jepp! Digger latinos, jeg.....Er lenge siden nå (SUKK!!), før sambis kom inn i mitt liv (eneste utenlandske m han er en dansk far.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2003 #10 Del Skrevet 16. januar 2003 prøv intellektuelle latinos om dere ikke vil ha sololje-typen.. det formelig florerer av dem i latin-amerika, som jo har en solid tradisjon med diktatorer og politisk kamp. *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. januar 2003 #11 Del Skrevet 16. januar 2003 Det var da fælt til generalisering, Milla. Visste du forresten at alle norske jenter er høye, slanke og med langt, blondt hår? Billige er de også. Alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Emilia~ Skrevet 16. januar 2003 #12 Del Skrevet 16. januar 2003 Been there, done that! Og jeg må nok innrömme at de kan vel väre nokså oppskrytt... Dersom jeg skulle sette sammen en bra elsker, ville jeg vel brukt latinoen i sjekke/flörtefasen, for så å sette inn en nordeuropeer i det öyeblikk jeg entret senga. De er enormt gode på flört og oppmerksomhet, men blir ofte litt vel sjåvinistiske når det kommer til stykket. Dette er dog min subjektive oppfatning etter en liten smakspröve. Kan väre at det fins de med bredere erfaringsgrunnlag som kan arrestere meg på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå