Gjest Skya Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Vi er en jentegjeng som har tenkt oss på kino imorgen og vurderer å se Reprise. Hvis noen har sett den: er den bra?
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Jeg har sett den, og ble positivt overrasket! Mye bedre og ikke mye minst morsommere enn jeg hadde trodd. Hadde forventet at den skulle være ganske alvorlig siden den handlet om psykose etc. Gode skuespillere også, og positivt at de er ukjente (begynner å bli seriøst lei av Ane Dahl Torp og Aksel Hennie...) Anbefaler den virkelig.
iingvild Skrevet 15. september 2006 #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg likte den veldig godt. Ble også overrasket over at jeg likte den så godt. Fint med noe annet enn action film.
Tabris Skrevet 15. september 2006 #4 Skrevet 15. september 2006 Jepp, jeg så den tidligere i uka og likte den veldig godt. Herlig og forfriskende film!
Gjest Skya Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Tusen takk for svar. Da blir det nok Reprise på oss i kveld. :rosasmil:
Gjest beekeeper Skrevet 15. september 2006 #6 Skrevet 15. september 2006 Birger Vestmo sier den er konge, så da må den være bra Kos dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå