Gå til innhold

trenger tips

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i et samboerforhold der vi har hatt mye sex og kos. Sexen har blitt bedre og bedre med tinden da vi har lært hverandre å kjenne bedre og jeg har tort å vise ham hva jeg liker og tar initiativ selv.

Men nå er sexen ikke så bra.... Når vi har sex er den bra, men ikke like bra som før. selvsagt spiller følelsene inn der for vi har hattd et litt problematisk med forholdet vårt i det siste. Men trass i problemene er jo sexlysten der.

Han liker veldig godt å bli kost med, runket og sugd. Man trenger ikke å ha samleie hver gang at han putter den i meg. Det er jeg helt enig i. Men jeg like rjo å bli fingret og slikket selv...

Som sagt. jeg runker og suger ham veldig ofte. Når vi legger oss kryper jeg inntil ham å kjærtegner ham tar på ham, suger ham, men han tar ike på meg. han gjengjelder det ikke. Jeg er så innmari kåt at jeg vwet ikek hvor jeg skal gjøre av meg, og det er veldig fortvilende når han bare ligger der å nyter og tar imopt og jkeg ikke får noe igjenn.....

Jeg føler ikke for å bare sette meg på ham, føler at jeg tvinger meg på ham da... Har gjort det en gang men han ble liksom ikke med på akten virket det som. han lå der så passiv.....

jeg sier jeg har så lysst på ham, og han sier ja jeg ligger jo her....

HVA SKAL JEG GJØRE????

Skjønner jo at vi må ordne opp i problemene våre og snakke sammen, og atd erfor er sexlivet blitt som det er blitt... men samtidig tenker jeg, klarer en mann seg med bare å bli runket og sugd??

Hva tenner din mann/kjæreste skikkelig på, eller du som mann?? Hr du en oppskrift til meg på hvordan jeg skikkelig kan forføre ham til å glemme ALLE tanker, at vi bare kan nyte og han skikkelig vil ha meg og ikke klarer å motså??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, hver gang jeg skal ri typen min synes han det er dritdeilig, så jeg kan ikke tenke meg at samboern din kan synes det er så veldig kjedelig. Men som det står veldig mange andre steder her, så burde du prate med han om det og si at du synes han gjør for lite.

Typen min og jeg gjør ca like mye, og jeg synes det er sånn det burde være.

Men lykke til =)

Skrevet

Jeg er mann og liker svært godt å bli runket og sugd. Men det er selvfølgelig ikke nok. Elsker over alt å tilfredsstille min kvinne. Gir meg en umåtelig stor glede å se henne kåt og bringe henne til orgasme, helst flere.

Råd til deg må være å VISE ham hvor kåt du er. Etter å ha sugd ham en stund kan du enten snu deg sånn at dere gjør en 69, eller du kan rett og slett sette deg på ansiktet hans. Da bør han forstå hva du ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...