Pepita Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Er på utkikke etter en morgenkåpe... Tror kanskje i fleece lignende materiale, helst kanskje med glidelås. Med fin fasong. Og ikke så dyr. Max er 500,- Vil at den skal være fin. Ikke sånn "dasse-morgenkåpe". Tenkte å bruke når jeg må opp på natta å amme og også hvis jeg skal ned å lage frokost eller noe bare. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en fin en? Til dere som har morgenkåpe: Hvordan er din? Hva er du fornøyd/misfornøyd med den?
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Prøv KApp Ahl, Lindex og Cubus. De har sikkert noe!
Gjest Meep Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Bare et tips: jeg har en morgenkåpe i fleece, og jeg blir fryktelig elektrisk i håret og hele kroppen av den. Kan ikke bruke den lenger. Litt synd, for jeg fikk den av besteforeldrene mine, og den kostet faktisk 400 kroner
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 JYSK har utrolig nok mangen fine..den beste ligger på 500 kr..
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Bare et tips: jeg har en morgenkåpe i fleece, og jeg blir fryktelig elektrisk i håret og hele kroppen av den. ← Jeg har også en morgenkåpe i fleece/stretch, jeg kan aldri si jeg har opplevd elektrisk hår pga det.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 bruk skyllemiddel.ikke i tørketrommel.
Gjest itla Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Jeg hadde fleece før, men er mye mer fornøyd med den jeg har nå, i tjukk, god frotté (er det sånn det skrives, mon tro?). Kjøpte den på Muji, og den kostet 450. Her i Oslo er Muji en del av Åhlens-butikkene.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 Jeg har en veldig god en som er kjøpt på KappAhl for 298 kr Og jeg fant en kortere og tynnere en på cubus, den er fin på sommeren, og for så vidt "penere" enn den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå