Gjest sommerbrud07 Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Vi skal gifte oss neste sommer, og jeg ser etter fotograf. Det er jo så mange å velge i, og de koster jo litt, så det er fint om noen har noen erfaringer å komme med. Vi gifter oss i nærheten av Lillestrøm, og ønsker å ta fotograferingen ute/i lokalet, så det er ikke så farlig hvor fotografen egentlig har studio. Vi ønsker enkle bilder, med fokus på nærhet, crazy tema og vinkler er ikke det vi vil ha. Noen som har noen erfaringer å dele med?
Grace Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Jeg har ikke brukt disse selv eller noe, men kjenner noen som har og bildene har vært veldig fine hver gang.. Spesiellt de som har blitt tatt ute.. Klavestad på Fjellhamar Er jo ikke så veldig langt fra Lillestrøm heller.
Impala Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Har brukt disse selv til bryllupsfotografering, og vi var kjempefornøyde Ellers så kjenner jeg flere som har brukt både Klavestad på Lørenskog, og Atelier Hermann på Strømmen, som har vært veldig fornøyde med de.
Gjest sommerbrud07 Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Studio oskar har jeg hørt stygge ting om tidligere, så de skal jeg holde meg langt unna. Jeg har hørt noe pent om Tonje hurum, (men hun er vel flinkest på barn?). Men det er da ikke noe problem å hente en fotograf fra Oslo, så gi lyd om noen har dårlige eller gode erfaringer med disse.
Gjest Revenka Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Jeg har fått anbefalt nordstrandsfotografene. Har booket se selv til mitt bryllup.
Susan Sto Helit Skrevet 15. september 2006 #7 Skrevet 15. september 2006 Jeg har fått anbefalt nordstrandsfotografene. Har booket se selv til mitt bryllup. ← Disse er kjempeflinke! De tok bildene våre. Kanskje ikke den biligste løsningen du kan få, men definitivt en av de aller beste. Fikk alle typer bilder, fra de nære og intime, til de spesielle, til de tradisjonelle. (De snakker med dere på forhånd, og finner ut hva slags bilder dere ønsker, og forholder seg til det. )
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #8 Skrevet 15. september 2006 Gro Glomnes er flink. ← Hvordan fungerte det? jeg antar at hun driver fotografering på si? eller heltid? Og tar hun bilder i farge/hvordan ble i såfall disse? Bruker hun film eller digitalkamera? -takk for svar-
Vannmelon Skrevet 15. september 2006 #9 Skrevet 15. september 2006 Klavestad er flink! Vil ikke anbefale fotografen Inger-Johanne i Nittedal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå