Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? Idag har jeg lett etter nytt treningstøy i sportsbutikker, men finner jo ingenting som passer! det virker som maks størrelse er 44-46 og alt tøyet har veeeldig rett og smal passform! Hvor finner man skikkelig treningstøy i større størrelser? Finnes det overhodet?

Jeg vil også ha fint treningstøy! :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er rart det der at ikke store mennesker skal få trene.

drittbutikker ;)

Skrevet

Jeg får da trent uansett, men jeg har så lyst på noe skikkelig og pustende treningstøy. Bomull blir fort svett og klamt, og kaldt hvis man er ute!

Men jeg synes jo det ironisk at jeg ikke finner godt treningstøy i min størrelse slik som det klages på at feite mennesker er late og bør trene mer... ;)

Skrevet
Jeg får da trent uansett, men jeg har så lyst på noe skikkelig og pustende treningstøy. Bomull blir fort svett og klamt, og kaldt hvis man er ute!

Men jeg synes jo det ironisk at jeg ikke finner godt treningstøy i min størrelse slik som det klages på at feite mennesker er late og bør trene mer... ;)

nettopp! beklager at jeg ikke kan komme opp med noen forslag..sikkert andre mer opplyste mennesker her hehe...

Skrevet (endret)

På www.sportmann.no har de treningstøy i store størrelser :)

Endret av Primula
Skrevet

Takk, skal sjekke ut Sportman, men jeg regner med de ikke sender til utlandet?

Men når jeg tenker meg om så har jeg jo ikke lengre det norske tollproblemet, så om noen vet om utenlandske nettbutikker med godt utvalg, så kom med tips! :)

Skrevet

Sjekk sefa.no

Her kan du også be om å få plaggene etter dine preferanser. Selv vil jeg alltid ha litt ekstra sleng på buksene og det går fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...