Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2003 #1 Skrevet 15. januar 2003 Heisann For en uke siden var egget mitt klart, so vi har jo prøvd frenetisk i det siste. Og da skal jo egentlig jeg ha mensen om en ukes tid ca, men når kan vi ta en test?? Og er det noe man kan gjøre for å minske sjansen for å miste ? slappe av eller trene å vere som før?? :o
mira1 Skrevet 15. januar 2003 #2 Skrevet 15. januar 2003 Tror dere må bare ta livet med ro, og gjøre som vanlig. Det er ikke noe dere kan gjøre for å sikre dere på at egget skal feste seg. Men...hadde det bare gått ann så hadde jo alt vært mye enklere. Tenk som så....-skjer det, ja så skjer det. Lykke til! 9+3
jomfru72 Skrevet 15. januar 2003 #3 Skrevet 15. januar 2003 Jeg tok test samme dag som jeg ventet mens (brukte clear blue) og den ble negativ. Testet igjen ca 4 dager etter forventet mens og da først ble den positiv. Men dette kan vel variere fra person til person. Det finnes tester som du kan ta en uke eller så før du forventer mens men jeg vet ikke hvor sikker disse er. Tror de heter rfsu-test eller noe sånt. Ønsker deg lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå