Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som tar Brassiliansk voksing på salong? Isåfall hva betaler dere for det, og hvor ofte? Så lurer jeg på om det er veldig vondt første gangen? Jeg er plaget med inngrodde hår på bikinikanten. Får sånne oppsvulmende kviser med hår i som jeg må klemme ut :sjenert: Det er både ekkelt og vondt, pluss at det etterlater arr.

Bruker forsåvidt skrubbhansker i dusjen for å forebygge flere inngrodde hår, men det er blitt så stygt på bikinikanten at jeg tør nesten ikke å vise meg for mannen med lyset på lenger :tristbla: . Noen som har noen råd til meg? Jeg har en tendens til å få kviser med hår i på lår og legger også. Hva gjør jeg galt??

Setter stor pris på alle svarene jeg får...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Ingen her som har erfaring med brassiliansk voks? Så rart, hmm. Dyttern lenger opp i håp av svar.

Skrevet

Det har vært veldig mange tråder om temaet før. :)

Bruk en kornpeeling, ikke skrubbehansker og ikke peel for ofte. en til to ganger i uka.

Første gangen med voksing er verre enn de neste, men du kan fortsatt få inngrodde hår - noen får det lettere enn andre.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Hvordan er smerten første gang i salong hvis man har gjort det et par ganger selv tidligere?

Skrevet
Hvordan er smerten første gang i salong hvis man har gjort det et par ganger selv tidligere?

Hvis du tidligere har gjort det selv, tror jeg ikke du behøver å bekymre deg for smerter når du tar det i salong :) Jeg synes ikke det var det helt store av smerter første gang jeg gjorde det i salong, men det er forskjell på smerteterskelen til folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...