Gjest J15 Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Jeg skjønner meg ikke på reklamer nå lengere.. jeg blir like provusert av å se på de når de kommer på tv`n hver gang. Ta f.eks cubus.. når de reklamerer på hårfarging og kremer.. hvorfor i helvete må det stå en halv naken kjerring i bakgrunnen da??? også i nesten hver eneste reklame på tv`n.... også, hvorfor kan de ikke se normale ut..? Hvorfor skal de se sjuke ut ?..det er ikke rart jenter begynner med spiseforstyrrelser.. Vi tror jo at vi må vere så tynne for og se bra ut og at guttene vil like oss... Men der tar vi feil!!!! Og det har DOVE reklamene skjønt... Go DOVE<3
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Du har misforstått alt, lille venn. Poenget er ikke at det skal være normale kropper på TV, eller tynne eller feite. Poenget er at slikt bør ikke være kroppsfokusert i det hele tatt! Hvorfor i helvete trenger disse DOVE-kjerringene å stå og posere naken da en fullt påkledd dame like greit kunne stått der - de sier jo ingen ting!
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Reagerer mer på den dustete ELKJØP reklamen.det er dumt å betale for mye ,og går å legger lommeboka hjemme...ALLE vet jo at det er DYRERE å ta det på avbetaling.Det står jo tillmed på annonsen. Og den reklamen for Libero eller pampers hvor halvvaksne gutter KAPPSRING med bleiene.De må nå være 4år... Kom deg på wc gutt.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Du har misforstått alt, lille venn. Poenget er ikke at det skal være normale kropper på TV, eller tynne eller feite. Poenget er at slikt bør ikke være kroppsfokusert i det hele tatt! Hvorfor i helvete trenger disse DOVE-kjerringene å stå og posere naken da en fullt påkledd dame like greit kunne stått der - de sier jo ingen ting! ← Du må jo se hvor pen hud de har fått. Kan jo ikke se det med klærne på.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #5 Skrevet 15. september 2006 Hørt om armer og andre ikke "sepåmeg" kroppsdeler? Ekle blottere er det de er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå