Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #1 Del Skrevet 14. september 2006 Har lyst å studere bedriftsøkonomi på deltid, men finner ingen skoler som har dette i sin videreutdanning. Bare NKS, og der koster det jo 60.000,- for å ta ett år.. Dette synes jeg blir for dyrt. Noen som vet om noen høyskoler som har denne utdanningen på deltid, uten at det koster skjorta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 14. september 2006 #2 Del Skrevet 14. september 2006 BI. Veldig OK opplegg, nå husker jeg ikke helt priser men sjekk hjemmesiden deres.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 14. september 2006 #3 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Tar 2. semester på heltid på BI nettstudier nå; betaler 20000 i semesteret. Bra opplegg. Tillegg: Og selv om jeg går heltid, går de fleste deltid. Regner med at utgiftene reduseres tilsvarende pr. semester, slik at studiet til sammen kommer på 40000. Endret 14. september 2006 av allium Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå