Gå til innhold

Din ferie sommer i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg registrert meg og er ikke lenger gjest. Og siden jeg er nysgjerrig, og håper alle har hatt en fin ferie så må jeg nesten fortelle litt om min (men ikke alt)...

Jeg dro fra en av landets største byer der jeg leier en bolig og skulle ta livet med ro og bare ha en vanlig dag og slappe av.

Jeg dro til et sted hvor jeg kjenner mange folk, og så dro jeg til byen der jeg ble født for å besøke en ungdomskjæreste.

Vi klarte selvfølgelig å "forelske" oss igjen, så jeg var fem dager borte før jeg dro tilbake til han.

Jeg ble utsatt for blind vold fra en barndomsvenn som dessverre bruker amfetamin og lå tre uker med kvalme og hodepine, hukommelsestap, svimmelhet osv. Han truet også nabodama mens barnet hennes på 7 år sto og så på og gråt på trappa.

I tillegg måtte jeg være dørvakt uten betaling og kaste ut alle fulle folk (jeg er ganske tøff på det selv om jeg sliter med angst og er fyllesjuk av og til, i tillegg) De fleste tar det pent, men sist gang måtte jeg ringe politiet. Jeg ga dem en advarsel. Hvis de ikke var ute av huset innen ett minutt så ringer jeg.

(Hva de sa? Bare ring, da kjører de oss hjem. Hva de sa før det? "Ro deg ned, ta deg en øl. NEI, jeg lar meg ikke bestikke. "ta deg en valium, du kan få" KJEFTEN PÅ DERE, DERE SKAL UUT NÅ. "Men en sprøyte med heroin hadde vel roet deg ned, sett deg ned og ta deg en øl nå")

De var dritafulle og han ene hadde slått meg på kjaka pga at han klødde på puppan mine og jeg hadde sagt i fra at nå er det nok. Da klorte jeg han på hånda og fikk igjen midt på kjaka - men heldigvis var han for full til å slå hardt nok. Han har sittet inne for mord, men når jeg blir sint så blir jeg iskald...

Så måtte jeg vitne i en drapsak, der jeg ikke var tilstede engang, men min mor fortalte at (hun og venninna hennes kjenner politiet så jeg fikk litt informasjon fra dem) de ville kartlegge alle bevegelsene til den som ble drept den dagen drapet skjedde. Politiet ville ha meg i avhør, siden jeg hadde nektet å slippe inn h*n som ble drept. De ville ha meg til å anmelde han som går på PEPPER (amfetamin) som slo hjernerystelse på meg, men det turte jeg ikke for han truet med å ta livet av meg om jeg anmeldte.

Snart skal jeg tilbake igjen, men det blir ingen ferie. Jeg er blitt sammen med han jeg var sammen med da jeg var 18 år. Derfor drar jeg tilbake.

Så, hvordan har deres ferie vært?

(Selvfølgelig skjedde det mer, men det er grenser for hvor lenge jeg orker å trykke på tastaturet)

Det går bra med meg nå, og tingene begynner å falle på plass igjen.

Om en uke er jeg der igjen og jeg kan love at jeg ikke føler meg helt trygg for jeg kommer til å bli der alene uten kjæresten min. Han skal legge seg inn på en klinikk for folk med alkoholproblemer, men jeg må passe huset og katta.

En slektning av meg ringte i sted så han skal låne/leie leiligheten min mens jeg er der.

Nå har jeg skrevet nok. Det var jeg som var livredd for at jeg også var gravid (gjest) pga at spiralen hadde havnet på skeiva og det var som å sitte på spiker.

Noen som har noe morsomme opplevelser?

Det hadde jeg også. Alt var ikke bare sorgen.

Odny

Endret av Odny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...