Gjest Sjokkert!! Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=130499 Jeg trodde ikke det var så veldig mye som kunne sjokkere meg lenger, men dette går langt forbi alle støvleskaft!! De trenger hjelp, disse folkene her!!
Gjest Gjest_Snufsa_* Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Jau, mange sjuke folk i denne verden ja.
Fiol Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Herremin! "Det var den danske avisen 24timer som i går avslørte flere dyrebordeller på den danske landsbygda. Blant annet har avisen oppsøkt familiefaren «Peter», som på fritiden leier ut hestene sine til sexkjøpere for mellom 500 og 1000 kroner." Sjuke greier ja! huff huff..
Ciara Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Noe så kvalmende. Hang meg særlig opp i denne kommentaren: Det er dumt at de som mishandler dyr havner i samme bås som de som er glad i dyr, sier «zooboy» til VG Nett. Dyresex har da for f*** ingenting med å være glad i dyr å gjøre???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå