Gå til innhold

Hva bør jeg ta for vognen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg ny Emmaljunga vogn i januar, selger den nå,

Den kostet 7000kr ny hva skal jeg ta for den nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...i januar i år? Ja, da er den ikke akkurat mye brukt heller vel..? Tja, si 5000,-....6000,-? Er jo knapt 1 år gammel så.

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt en vogn til så høy pris som Scorpina foreslår. Tenker på at jeg ville ha kjøpt ny madrass likevel, og da kunne jeg like så godt kjøpt ny. Men jeg vet jo at bruktprisene noen ganger er høyere enn tilbudspriser, så....

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Ja er litt usikker, vognen er akkurat lik 2007 modellene og de er 500kr dyrere. altså de koster nå 7500kr uten noe tilbehør. Den er jo like fin, ser jo ny ut.. ser at mange vil ha ganske mye for sine brukte vogner..lurer på hvor fort en får solgt de da..

Tror jeg prøver meg på 5000kr. da er matchende stelleveske og vognpose ink.

Skrevet

Maks 5000 ja... Synes det er mye det og jeg.

Kjøpte en Emmaljunga selv i sommer, ny til 7000. Eller jeg handlet jo i Sverige, så pga kursen gav jeg ikke mer enn rett rundt 6000 inkl stelleveske og sengesett som matcher vogna.

Så 5000 for en brukt hadde ikke jeg gitt, men det er jo ikke alle som bor så nær grensa som oss.

Skrevet
Jeg hadde ikke kjøpt en vogn til så høy pris som Scorpina foreslår.

Jeg er for mye kapitalist jeg :ler:

Uhmm...MEN - hva om TS setter prisen til 4.900,-. Blir sånn psykolgisk effekt. "åh....ny vogn til bare 4000 - den kjøper jeg"

Lov å prøve seg :sjenert:;)

Skrevet

Prøv deg frem, får du ikke solgt den til 5000,- så kan du jo gå ned på prisen etter hvert hvis du ikke blir kvitt den ;)

Skrevet

halv pris ellers tviler jeg sterkt på at du får solgt den.

for fem tusen hadde jeg mye heller kjøpt meg en ny vogn.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Nå har jeg solgt den, fikk 5000kr for den. solgte stelleveske og vognpose ink.

På finn.no selger de samme emmaljunga modellen som er 2 år eldre til 5300...ganske optimistiske..det er jo et helt annet design nå en for noen år siden..

Skrevet

Det er jo uansett en regel ("regel") som heter at alt brukt burde bli solgt til halv pris.-

Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt brukt hvis det ikke var halv pris.. selv om den så ny ut.

Vi solgte vår vogn (som da var 4 år gammel da - det er jo stor forskjell til ny, men allikevel) for 1200,-. Det var teutonia og den kostet ny dengangen ca 7.000,- i Norge.

Men den var jo brukt litt også da..

Skrevet
Nå har jeg solgt den, fikk 5000kr for den. solgte stelleveske og vognpose ink.

Skjønte det ble en slik pris ja.

Godt du fikk solgt den iallefall....

(selv skal vi på vogn-jakt om en stund. Cluet er å finne HVILKEN vogn og hvilket merke...hmm... :klø:)

Skrevet

Har bestillt meg en rooosa OTH vogn, skal hente den på posten idag, gleder meg! :hoppe: Den er lett og smal, noe som skal bli deilig å trille..

Har hørt så masse om den så nå er jeg også bitt av basillen.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...