Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes ofte det er så vanskelig å finne hvilke strømpebukser som passer best til hvilke skjørt.

Blant annet:

- mørk brun/naturhvit tunikakjole i litt tykkere bomullsstretch?

- sort omslagskjole i tynn jersey

- olaskjørt

- olivengrønt cargoskjørt

- beige cordfløyelsskjørt

Jeg bytter på sorte og brune støvletter, sorte og brune pumpsaktige sko...

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/224225-hvilke-str%C3%B8mpebukser-til-skj%C3%B8rt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg

Vet ikke om jeg har så mange tips å komme med, men selv bruker jeg som oftest brune, svarte, mørkeblå, hvite eller gjennomsiktige strømpebukser. Noen ganger slår jeg skikkelig på stortromma og bruker sennepsgule, grønne eller røde strømpebukser. Det kommer i grunnen an på hva jeg har på ellers. Hvis jeg har smykker eller andre detaljer på meg, har jeg som oftest nøytrale strømper, som går ton i ton med skjørt eller overdel. Hvis resten av antrekket er ganske nøytralt, kan jeg gjerne bruke litt mer fargesterke strømpebukser.

* Naturhvite strømpebukser. Gjerne litt tykke hvis det passer til stoffet. Kanskje brune også hvis du liker det.

* Sorte. Ikke alt for tykke....

- olaskjørt

*De fleste farger og nesten de fleste stoffer (kommer an på fargen på oleskjørtet). Kommer mye an på hva du har over også. Prøv å matche kanskje. Ellers kan du ha sorte hvis du har sorte støvletter og brune hvis brune støvletter.

* Naturhvite. Helst ingenting annet. Det kan bli så dystert, men liker du det dystert kan jo brunt og sort funke for deg, men jeg ville aldri gått med de fargene til denne fargen.

* Naturhvite strømpebukser. Beige strømpebukser. Gjerne uten mønster siden skjørtet er i cord. Brune strømpebukser kan også funke.

Endret av Sexy C

* Naturhvite strømpebukser. Gjerne litt tykke hvis det passer til stoffet. Kanskje brune også hvis du liker det.

* Sorte. Ikke alt for tykke....

- olaskjørt

*De fleste farger og nesten de fleste stoffer (kommer an på fargen på oleskjørtet). Kommer mye an på hva du har over også. Prøv å matche kanskje. Ellers kan du ha sorte hvis du har sorte støvletter og brune hvis brune støvletter.

* Naturhvite. Helst ingenting annet. Det kan bli så dystert, men liker du det dystert kan jo brunt og sort funke for deg, men jeg ville aldri gått med de fargene til denne fargen.

* Naturhvite strømpebukser. Beige strømpebukser. Gjerne uten mønster siden skjørtet er i cord. Brune strømpebukser kan også funke. 

Tusen takk C, det var akkurat sånne tips jeg var ute etter! ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...