Gå til innhold

Abonnement på blad medfølgende Sex&Singleliv DVD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så en reklame for noen dager siden hvor du kunne få abonnement på et blad (3 utgaver tror jeg) og velge en sesong av sex in the city som "velkomstgave". Men nå har jeg glemt hvilket blad det var... utrolig irriterende! Typisk dameblad tror jeg. Noen andre som har sett dette tilbudet??

Videoannonse
Annonse
Gjest Vilja :-)
Skrevet

Man kan få shoebox'en med alle d dvd'ene til kun 700 kr :overrasket:

Skrevet
Man kan få shoebox'en med alle d dvd'ene til kun 700 kr  :overrasket:

I know,det er jo fantastisk! Kjempelyst å kjøpe den,litt lite penger nå men..... aaaargh... det er jo et scoop!

Skrevet

Tror jeg har sett den boksen i en platebutikk til 700 kr...

Skrevet

Shoeboxen koster 899 på platekompaniet.

Skrevet

Aldri lest Woman, men vurderer sterkt å bestille abonnementet som inkluderer den Shoebox'en, det virket jo veldig billig med bare 700,-! Begynte ikke å se på serien før nå i sommer, og kunne gjerne tenkt meg til å se alle episodene. Noen som vet hvilken sesong det er tv3 viser av Sex og singelliv nå om dagen?

Skrevet

Sto og så på den boksen på Elkjøp her forrige dagen, er så glad for at jeg ikke kjøpte den. For nå får jeg den + 6 utgaver av Woman for 700 kroner! Har aldri lest Woman, men det er sikkert et greit magasin det, billig er det uansett. :rosasmil:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Og abonnementet kan man jo si opp når man har fått de 6 utgavene, hvis bladet ikke skulle være noe bra ;)

Skrevet

ja,det er jo genialt,kan liksom ikke tape på det sånn sett. men så var det de 699 da, jeg er jo pokker meg blakk!! :(

Skrevet

Så det er et abonnement med shoebox-dvdene og 6 nr av Woman til 700 kr? *Lyst på* Synd jeg er abbonent der fra før. :ler:

Skrevet

Man kan få 3 utgaver av Woman og en valgfri sesong av Sex and the City. Man får altså ikke hele shoeboxen...

Skrevet
Man kan få 3 utgaver av Woman og en valgfri sesong av Sex and the City. Man får altså ikke hele shoeboxen...

Feil. Du kan få 6 utgaver og hele boksen til kr 699.

Skrevet

Jeg skal vurdere å gå til anskaffelse av briller... :rodme:

Skrevet

Nå kan du få shoeboxen til 499 på platekompaniet! kampanje :Nikke:

Skrevet

:sur:

Men jeg får trøste meg at jeg får med 6 nr. av et blad på kjøpet og, som forhåpentligvis er leselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...