Gå til innhold

mexico city

Anbefalte innlegg

Gjest annimarie
Skrevet

heisann!

jeg har nettopp bestilt flytur til mexico city, fikk den for en billig penge hos kilroy, "problemet" er at jeg skal jo ikke være i mexico, jeg skal til guatemala, men kilroy hadde ingenting å tilby meg. derfor luerer jeg på, kan jeg dra til mexico city, gå til en billettluke der og bare vente på neste ledige flysete til guatemala? Og er det noen som har en idé om hvor mye det vil koste?

Jeg har alltid reist med noen andre før, derfor er dette ekstra skummelt....

ps: hablo español

på forhånd takk!!!!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har dessverre ingen idé om flypriser fra Mexico City til Guatemala, men jeg vil anbefale deg å ta en liten stopp i Mexico City. Fantastisk by, selv om den er enorm, forurenset, støyende og bråkete.

Hvis du blir der er dette noen av severdighetene du må se, i prioritert rekkefølge:

1. pyramidene på Teotihuacan.

2. Den historiske delen av sentrum.

3. Den flytende hagen Xochimilco.

Vet ikke hvor du har tenkt deg i Guatemala, men Tikal bør med på reiseruten. Mayaruiner langt inne i jungelen og gode muligheter til å se aper, eksotiske fugler og andre dyr.

I Guatemala er det forresten en stor, stor, stor fordel å kunne spansk. Det kunne ikke vi. På flyplassen i Mexico City vil jeg tro du kan klare å kjøpe billett på engelsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...