Eliza Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Rødt er jo en av de store fargene i høst, men litt vanskelig å bruke synes jeg. F.eks. blir sort og rødt litt for dramatisk. Hva bruker dere sammen med f.eks. en rød topp/genser?
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Sort, hvitt ( ialle varianter), beige, brunt, jeans... gjør det noe om det er litt dramatisk da?
Gjest Gjesta Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Jeg bruker masse rødt, elsker rødt... Og bruker det til "alle" farger, særlig sort og brunt og grått....
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2006 #7 Skrevet 14. september 2006 Jeg er også veldig glad i rødt. Bruker det til blå jeans (bruker det ikke til blå stoffbukser og slikt, da får jeg fort 17.mai-følelse), sort og i år tror jeg at jeg kommer til å kjøpe endel grå plagg som kommer til å bli fint med rødt.
Gjest Lanyah Skrevet 14. september 2006 #8 Skrevet 14. september 2006 (endret) Til rødt bruker jeg, sort, grått, brunt (i de fleste nyanser), gult. Men jeg bruker mest sort. Òg til jeans, selfølgelig! Endret 14. september 2006 av Lanyah
Krista83 Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 I de periodene jeg brukte mye rødt så var tilbehøret sort eller brunt. Vil ikke si at sort og rødt er en for stor kontrast.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #10 Skrevet 14. september 2006 Sort. hvit og grått syntes jeg er fine farger til rødt. Brunt blir helt feil syntes jeg.
Colargol Skrevet 14. september 2006 #11 Skrevet 14. september 2006 Bruker rødt til alt jeg, men er enig i at rød/svart kan være dramatisk -men det er noe av det jeg liker da så... Jeg følte meg litt som Pippi langstrømpe i går da! Sort skjørt, grønn genser, rødt skjerf, røde sko og knall gul strømpebukse!
Gjest baby-E Skrevet 14. september 2006 #13 Skrevet 14. september 2006 Bruker sort, eller vanlige jeans
Gjest Lanyah Skrevet 14. september 2006 #14 Skrevet 14. september 2006 Til rødt bruker jeg, sort, grått, brunt (i de fleste nyanser), gult. Men jeg bruker mest sort. Òg til jeans, selfølgelig! ← Jeg glemte hvitt!
Malama Skrevet 14. september 2006 #15 Skrevet 14. september 2006 JEg bruker mye rødt, og til en rød topp har jeg jeans eller sort bukse ja, eller en grå dersom den er ren (jeg har bare en grå for tiden, og er ikke sååå glad i den heller) Jeg har ikke noe problem med å kombinere det med sort i det hele tatt, bruker GJERNE rødt og sort jeg, men fordi jeg bruker mye jeans på jobb, så blir det gjerne rødt og jeans da.
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #16 Skrevet 14. september 2006 Jeg elsker rødt og kombinerer det faktisk stort sett med alle farger, men jeg synes ikke svart og rødt er noe pent sammen.
Gjest Blanca Skrevet 14. september 2006 #17 Skrevet 14. september 2006 Jeg bryter vel alle motelover når jeg sier at jeg bruker rødt sammen med lilla og rosa, men det er faktisk en av mine favorittkombinasjoner. Holder meg til de kalde nyansene.
Gjest Neffi Skrevet 14. september 2006 #18 Skrevet 14. september 2006 Ja, det er fint til rosa Og gult, grått, svart, hvitt.
Gjest Frk Åberg Skrevet 14. september 2006 #19 Skrevet 14. september 2006 Jeg syns rødt kan være morsomt til mange farger. Bruker det til grått, lyseblått, mørkeblått, hvitt, rosa, sennepsgult, mintgrønt, svart, blågrønt m.m. Har noen røde, litt høyhælte sko som jeg har brukt sammen med et lyseblått silkeskjørt. Det høres kanskje rart ut, men jeg syns det blir morsomt. Begge deler er i litt gammeldags stil, og da syns jeg det passer spesielt godt. Er veldig glad i røde detaljer, som rød veske, sko, smykker. Har ikke så mange røde klesplagg egentlig. Har en knall rød bukse, men det blir ikke så ofte jeg bruker den. Har litt lyst på en rød kåpe med høyt liv, men det blir nok ikke med det første.
Gjest gjesta Skrevet 14. september 2006 #20 Skrevet 14. september 2006 (endret) Jeg synes rødnyansen er avgjørende for hvilke andre farger som passer til og ikke. Noen rødnyanser går eksempelvis greit til sort, andre ikke. Stort sett så bruker jeg rødt til jeansplagg, hvitt, off-white, sort og visse nyanser av grått. Har også en avdempet "Benetton grønnfarge", som er lekker til visse nyanser av rødt. Endret 14. september 2006 av Sprilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå