Gå til innhold

Bukser som er for trange i skrittet (Camel-toe)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et par bukser som er ganske trange i skrittet. Kjempeirriterende. Leter etter gode truser som "beskytter" litt til å ha under. String og trudser som er myke i skrittet går ikke, da buksa forsvinner oppi "der" :(

Kjempeglad for tips om hva slags truser å bruke under, erfaringer/ løsninger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg hadde droppet hele buksa først og fremst.

Skrevet

jeg har 4 slike som jeg er glad i. bruker de, det går greit, men er litt ubehagelig med "feil" truser...trenger tips til truser å bruke under som er godt fora i skrittet feks.

Skrevet

enig. det finnes ikke noen som synes det er pent.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Da ville jeg brukt vanlige truser, eller kanskje aller helst hotpants.

Skrevet

Prøv å trekke buksa litt ned så det blir litt løsere i skrittet?

Skrevet

Er vel få truser som er polstra i skrittet. Kanskje truseinnlegg kan gjøre nytte?

Skrevet

Jeg har også en bukse som det lett blir slik med. Hvis jeg setter med ned, så havnet buksen litt langt oppi diverse steder når jeg reiser meg. Det er jo forsåvidt bare å dra litt i lårene for å få den ned igjen og så er alt greit, men synes det ser så dumt ut å måtte dra hver gang jeg reiser meg.

Skrevet

Som flere sier, er nok ikke trusa som er problemet, men buksa! Eventuelt størrelsen.

Får det selv noen ganger, og da kun med små bukser..

Skrevet

Ta på deg buksa og still deg foran speilet. Hvis buksa går opp i tissen og deler den i to må du love meg at du kaster den. Det er det mest groteske jeg ser.... Og husk at det ikke er bra for systemet der nede å gå med så trange bukser. Du får lett sopp og andre ulumskheter...

Skrevet

Bukser skal ikke være så trange at man kan lese på leppene. :flau:

Skrevet

Men, eh, altså, noen damer er nå bare sånn skapt at "tingene" deres vises bedre enn andre sine "ting".

Trådstarter spurte jo ikke etter hva noen her synes ser stygt ut, hun ba jo bare om gode råd for å kamuflere det litt.

Ikke så lett å finne bukser som både siter pent, og samtidig ikke viser fram "tingene". Ta nå og hjelp trådstarter da. :)

Skrevet
Bukser skal ikke være så trange at man kan lese på leppene. :flau:

:ler:

definisjon på camel toe; du ser leppene bevege seg, men kan ikke høre dem snakke.

Skrevet
Ikke så lett å finne bukser som både siter pent, og samtidig ikke viser fram "tingene". Ta nå og hjelp trådstarter da.  :)

Ok, her er hjelp: Kjøp en størrelse større.

Skrevet

:legrine: Den skal jeg vise til mannen etterpå!

Tror kanskje TS bør kjøpe større bukser ja. Eller bruke truseinnlegg. Det pleier å hjelpe på et par truser jeg har som er litt nysgjerrige. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...