Gjest ikke innlogget nå Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 På min profil står det at jeg er meget godt kjent.. Vet ikke om det da.. men det er ikke poenget. Jeg vil ikke bare være pålogget nå... Har et par måneder tenkt mye frem og tilbake. Jeg arbeider nå i familiefirmaet (noe som er en utfordring) Dette er veldig krevende og vedlig mye ansvar for meg. har null erfaring, og ble så å si "kastet" inn i firmaet. Til å være 21 år så gjør jeg oppgaver og arbeider som jeg skulle vært 30.. når jeg har vært på jobb fra 8-4, så er det hjem å gjøre enda mer. Websider skal oppdateres, kundelister, osv osv.. I helgen lå jeg med 39 i feber, og hadde ganske store oppgaver som måtte gjøres ferdig til mandagen.. Og det var ikke noe problem det egentlig.. Men når skal jeg få leke og ha det gøy? Kjæresten har tatt fra meg det sosiale utenom oss to. han blir sur hvis jeg planlegger en kveld med jentene, eller hvis jeg vil være alene.. men det er ikke noe problem, for venninene mine har like liten tid til meg som jeg har til dem.. fordi de skal jo ta kaffer i hytt og pine .. Og nå begynne rjeg å bli enda mer sikker på det jeg har lyst til.. Jeg vil jobbe med noe helt annet. følge min MORS karriere, og leke med det. Jeg har lyst til å pakke sekken, og dra.. Bli borte.. for hvis det er slik det skal være når jeg er 20, hva når jeg blir 30? Et par andre kollegaer i firmaet har så vidt tid til barna sine, og jobben kommer foran ALT! HÆ? jeg vil ha barn, og muligheten til å leke med dem og være der for dem når de treneger meg. Også for samboer.. Er det helt urimelig av meg å pakke sekken å dra? Ta med meg samboer evt, og starte et annet sted? Jeg ahr ingen utdannelse, men jobb innen det jeg ønsker skal ikke være noe problem. Utdannelse kommer senere.. Noen som har gjort lignende før?
Carrot Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 mange drømmer om å gjøre akkurat det - bryte tvert og gjøre noe de har lyst til men svært få våger ta steget hele veien - så tør du skal du ikke nøle, du lever bare en gang og livet er for kort til å bruke den tiden til hva hvis om atte tanker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå