Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #1 Skrevet 14. september 2006 Noen som er medlem der og kan fortelle meg litt om den er bra eller ikke? Fikk innmeldingstilbud i posten igår, ser ganske bra ut, men er redd for alle sånne type klubber. Noen med synspunkter som kjenner til denne?
Tresoria Skrevet 14. september 2006 #2 Skrevet 14. september 2006 Ja, jeg er medlem i bokklubben hobbyglede. Jeg fikk noen fine velkomst gaver som jeg aldri bruker selv om intensjonen var der da jeg meldte meg inn.. Jeg kommer til å melde mag ut så fort plikt tiden min er over. Det største minuset med denne bokklubben er at man ikke kan være nettmedlem så for meg er det vanskeligere å huske å avbestille i tide.
brumma* Skrevet 14. september 2006 #3 Skrevet 14. september 2006 Jeg har vært medlem, men glad jeg har meldt meg ut. Selve klubben er bra den altså, men det er så mye problemer med avbestilling! Medlemsbladet dukker ikke opp, nettsidene (der man avbestiller) fungerer bare litt nå og da osv. Det ble etterhvert ganse irriterende...
Murf Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Jeg har vært medlem, men glad jeg har meldt meg ut. Selve klubben er bra den altså, men det er så mye problemer med avbestilling! Medlemsbladet dukker ikke opp, nettsidene (der man avbestiller) fungerer bare litt nå og da osv. Det ble etterhvert ganse irriterende... ← Samme erfaring har jeg. Meldte meg ut etter plikttiden var over. (Men velkomstbøkene var fine! ) Meldte meg heller inn i Cappelens hobbybokklubb, der kan jeg avbestille via nettet, fungerer mye enklere for meg.
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2006 #5 Skrevet 14. september 2006 Takk for svar, da kaster jeg reklamen rett i søpla.
nallemaja Skrevet 14. september 2006 #6 Skrevet 14. september 2006 ja, kast den! Dammbokklubbene er elendige! Har bare hatt problemer med klubbene jeg har vært medlem i, deriblant Hobbyglede. Jeg glemmer å avbestille på telefon, eller så virker ikke funskjonen den dagen jeg husker det, og så glemmer jeg det igjen. har fått medlemsnr. trykt baklengs slik at jeg ikke fikk logget på medlemsskapet mitt, og nettsidene deres virker absolutt ikke som de skal. Jeg avbestiller og får boka i posten. Ringer kundeservice og klager, men må betale returporto selv fordi de ikke kan se noen avbestilling...Men det er jo nettopp det som er poenget! Avbestillingene blir ikke registert. Nå har jeg endelig vært medlem et år, og meldt meg ut, men det har kosta meg sikkert 600kr i returporto. De siste tre bøkene nekta jeg å betale for, og de nekta å betale retur, men da sendte jeg sinte meldinger om deres elendighet flere dager i strekk og plutselig en dag lå det returlapp i posten...
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #7 Skrevet 17. september 2006 Jeg er medlem, har aldri hatt problemer med å avbestille bøkene. har gjort det til en regel at jeg sjekker nettsidene med jevne mellomrom og det er ofte god avbestillingsfrist. Men når det er sagt så kommer nok jeg til å melde meg ut når plikttiden er over. Er også medlem i Cappelens Hobbygleder, mye bedre. Og som tidligere nevnt får man ny hovedbok på mail så man ikke skal glemme å avbestille.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2006 #8 Skrevet 17. september 2006 Det største minuset med denne bokklubben er at man ikke kan være nettmedlem så for meg er det vanskeligere å huske å avbestille i tide. ← Ring og avbestill med en gang du får bladet i posten!! da glemmer du det ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå