Gå til innhold

når legge ut ønskeliste??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi gifter oss 5 juli, skal sende ut invitasjoner i slutten av februar og har svarfrist 1 mai, og spørsmålet mitt nå er : når skal vi legge ut ønskelliste??

Klem

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi begynte og faa sporsmaal om hva vi onsket oss saa snart invitasjonene ble sent ut - saa om dere vet hva dere onsker dere og hvor dere vil legge listen er det kanskje greit og gjore det omtrent samtidig som du sender ut invitasjonene. Da er de iallefall lett og svare naar sporsmalet kommer.

Gjest sexysadie
Skrevet

må dere legge ut ønskeliste i d hele tatt???

Ønskeliste oppleves ofte som kjøpepress.

Skrevet

Hei:)

Vi la ut ønskeliste i forrige uke, og vi gifter oss i mars.. Så det haser ikke.. Men om det er mange som spøe etter det, kan dere jo gjøre det etter invitasjonene er ute.

Hva mener du med kjøpepress?? Det er vel helt vanlig at man kjøper gaver til brudeparet? Hvorfor ikke kjøpe noe de ønsker seg? Det er jo ikke bare kjempe dyre ting som er på listen. Ikke på vår i hvertfall :wink:

Dessuten er det sikkert veldig kjedelig å få mange av samme ting. Det unngår man ved en slik ønskeliste :D

klem fra meg :vinke:

Skrevet

Jeg er nå litt enig med sexysadie jeg, da. Det er jo selvfølgelig greit å sette opp en ønskeliste, sånn at gjester og andre kan få tips om hva de kan gi i gave. Men jeg har alltid følt at å legge ut ønskeliste i nutikken blir en sånn slags 'kravliste' - "dette skal vi ha, og max en av hver ting, takk!" Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener, men... Vi kommer til å skrive en ønskeliste, og gi den til bl.a. våre foreldre og forloverne (iallefall min), så kan slekt og venner spørre dem hvis de lurer. Og ellers så syns jeg det er viktig å ikke legge så mye energi ned i å irritere seg hvis man får like ting e.l. - det er jo GAVER det er snakk om her! Man bør bli glad for det man får uansett! Det mener nå jeg da... (Sikter litt til en diskusjon her inne, noen som var irriterte fordi de fikk et gavekort de ikke ønska seg... HALLO!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...