jordbær Skrevet 15. januar 2003 #1 Del Skrevet 15. januar 2003 Kvinnen roper: For helvete så mye rot det er...Kom nå her! Vi er nødt til a rydde opp - både du og jeg. Rotet ditt ligger og flyter over det hele på gulvet. Du kommer til å gå på arbeid uten klær, hvis ikke vi får vasket her og nå! Mannen hører: Bla. bla. bla. bla. KOM NÅ HER! Bla. bla. bla. bla. DU OG JEG Bla. bla. bla. bla. PÅ GULVET Bla. bla. bla. bla. UTEN KLÆR Bla. bla. bla. bla. HER OG NÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. januar 2003 #2 Del Skrevet 15. januar 2003 Denne fikk jeg i mailen i dag: Les & kos deg. Han sa: Hvorfor bruker du BH? Du har jo ikke noe å putte i den Hun sa: Du bruker jo bukser Han sa: Siden jeg så deg første gangen har jeg hatt lyst til å elske med deg aldeles fryktelig! Hun sa: Der har du lykkes Han sa: Skal vi prøve å endre stilling i kveld? . . Hun sa: Det var en kjempeidé, du star og stryker og jeg sitter i sofaen og promper! På en vegg på dametoalettet . . "Min mann følger etter meg overalt" Skrevet rett under . . "Det gjør jeg ikke" Hvor mange ærlige, intelligente og omtenksomme menn i verden trenges for å ta oppvasken? Begge to! Hvorfor blunker ikke kvinner under forspillet? De har ikke tid Hva har menn og sædceller felles? De finnes i millioner, men det er få det blir folk av! Hvordan planlegger en mann for fremtiden? Han kjøper 1 kasser øl. Hvorfor er blondevitser så korte? For at menn skal huske dem! Hvorfor er det så vanskelig å finne menn som er følsomme, omtenksomme og som ser bra ut? De er homser Hvorfor er gifte kvinner tyngre enn single kvinner? Singel kvinner kommer hjem, ser etter hva som er i kjøleskapet og går og legger seg! Gifte kvinner kommer hjem, ser etter hva som er i sengen og går til kjøleskapet! Hva har alle menn på singelbarer felles? De er gift Mannen: Gud, hvorfor lagde du kvinnen så vakker? Gud: For at du skulle elske henne Mannen: Men, hvorfor gjorde du henne å dum? Gud: For at hun skulle elske deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 15. januar 2003 #3 Del Skrevet 15. januar 2003 Dere kan jammen få sagt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. januar 2003 #4 Del Skrevet 15. januar 2003 denne fikk jeg raskt i retur av en kompis. Her får vi svar på tiltale Ordliste for kvinner - hva menn egentlig sier Jeg finner det ikke. - Det falt ikke ned i fanget mitt, så jeg har ikke peiling. Vil du gifte deg med meg? - Begge romkameratene mine har flyttet ut, jeg finner ikke vaskemaskinen og det er slutt på peanut-smøret. Det er en guttegreie. - Det er ingen rasjonell tankegang bak det, og du kommer aldri til å se noen logikk. Skal jeg hjelpe deg med middagen? - Hvorfor er den ikke på bordet allerede? Det vil ta for lang tid å forklare. - Jeg aner ikke hvordan det fungerer. Jeg har trent litt mer i det siste. - Det er slutt på batteriene i fjernkontrollen. Slapp av litt, kjære, du jobber for hardt. - Jeg kan ikke høre fjernsynet over støvsugeren. Så interessant, kjære. - Snakker du ennå? Elskling, vi trenger ikke materielle ting for å bevise vår kjærlighet. - Jeg glemte bryllupsdagen igjen. Du forventer for mye av meg. - Du vil ha meg til å holde meg våken. Det er en kjempebra film. - Det er skyting, kniver, raske biler og nakne damer. Du vet hvor dårlig hukommelse jeg har. - Jeg husker kjenningsmelodien til A-team, adressen til den første jenta jeg kysset, registreringsnumrene på alle biler jeg har eid, men jeg glemte bursdagen din. Jeg tenkte akkurat på deg, og kjøpte disse rosene til deg. - Jenta som solgte dem på hjørnet var skikkelig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 15. januar 2003 #5 Del Skrevet 15. januar 2003 a fairy tale for women of he 21st century ~~~~~~~~ Once upon a time, ~~~~~~~~ in a land far away, ~~~~~~~~ a beautiful, independent, ~~~~~~~~ self-assured princess ~~~~~~~~ happened upon a frog as she sat, ~~~~~~~~ contemplating ecological issues ~~~~~~~~ on the shores of an unpolluted pond ~~~~~~~~ in a verdant meadow near her castle. ~~~~~~~~ The frog hopped into the princess' lap ~~~~~~~~ and said: Elegant Lady, ~~~~~~~~ I was once a handsome prince, ~~~~~~~~ until an evil witch cast a spell upon me. ~~~~~~~~ One kiss from you, however, ~~~~~~~~ and I will turn back ~~~~~~~~ into the dapper, young prince that I am ~~~~~~~~ and then, my sweet, we can marry ~~~~~~~~ and set-up housekeeping in your castle ~~~~~~~~ with my mother, ~~~~~~~~ where you can prepare my meals, ~~~~~~~~ clean my clothes, bear my children, ~~~~~~~~ and forever ~~~~~~~~ feel grateful and happy doing so. ~~~~~~~~ That night, ~~~~~~~~ as the princess dined sumptuously ~~~~~~~~ on a repast of lightly sautéed frog legs ~~~~~~~~ seasoned in a white wine ~~~~~~~ and onion cream sauce, ~~~~~~~~ she chuckled and thought to herself: ~~~~~~~~ I don't think so........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 15. januar 2003 #6 Del Skrevet 15. januar 2003 Dagens gullkorn! "Hvorfor mannen tisser stående" : Da Gud hadde skapt Adam og Eva, hadde han igjen to gaver som han ville gi til dem. Gud sa: "Jeg har to gaver igjen til dere, den ene er kunsten å tisse stående..." Adam avbrøt: "Jeg, jeg vil ha den, det ville være kjempekult, livet ville bli så mye enklere og mer gøyalt! Gud tittet på Eva og Eva nikket og sa: "Hvorfor ikke, det er ikke så viktig for meg." Så Gud ga Adam denne gaven. Adam skrek av glede, hoppet opp og tisset rundt omkring, skvettet på veggene og løp ned til stranden hvor han tisset og beundret mønsteret han laget i sanden. Gud og Eva betraktet Adams glede og Eva spurte Gud: "Og den andre gaven du ville gi bort??" "Hjerne Eva, hjerne." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 15. januar 2003 #7 Del Skrevet 15. januar 2003 Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. januar 2003 #8 Del Skrevet 15. januar 2003 utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 15. januar 2003 #9 Del Skrevet 15. januar 2003 Dødsbra, Remyline! Fikk den akkurat på mail, jeg også, tenkte jeg skulle klistre den inn her, men du kom meg i forkjøpet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 16. januar 2003 #10 Del Skrevet 16. januar 2003 Så fikk jeg meg noen latterkuler i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 16. januar 2003 #11 Del Skrevet 16. januar 2003 Ja hva skulle vi gjort uten menn (hadde blitt mindre latter i allefall ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå