Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg snakker om å reise bort i julen. F.eks. til Thailand eller karibien eller noe sånt... Nå er vi i PP2, og jeg er veldig, veldig klar for å prøve videre. Det er sambo også. Men vi har jo også lyst på den ferien..

Ville dere roet ned prøvingen til etter jul? Eller droppet reiseplanene?

Hvordan er det med avbestilling hvis en blir gravid og i dårlig form? Hva er retningslinjene i forhold til å reise til varme land når en er gravid (tidlig i svangerskapet)?

Det var mange spørsmål... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok - nå snakker jeg no bare for meg selv da...men jeg ville ALDRIIII droppet noen reiseplaner. Livet trenger jo ikke stoppe helt opp "bare" fordi man prøver å få barn vettuuuuu ;)

Og nei - peis bare på du med :humpe: - kanskje dere må prøve i FLERE pp'er før'n sitter også. Når du bestiller reise MÅ du jo ha avbestillingsforsikring. Hvis du BLIR gravid og blir pæredårlig med spy og bæsj i begynnelsen så kan en sykemelding eller legeerklæring vises til reiseselskapet når dere avbestiller turen. Dere får ikke 100% beløp igjen men dere slipper iallefall å miste alle pengene.

Mht å være gravid i varmestrøk - sørg for nok væske. Ta med deg flytende kull. Spis mat som er enten godt kok eller stekt. Vask grønnsaker og jeg tror det er nok til å slippe unna de verste "basseluskene" :)

Lykke til med prøving.....og GOD tur :-D

Skrevet

Synes Scorpina sier mye lurt her!

Jeg ville ha bestilt turen OG fortsatt med prøving. Kanskje er du gravid da, kanskje ikke, kanskje du er strålende opplagt som gravid, kanskje ikke....

Skrevet

Tusen takk, jenter!! Det er jo dette jeg ville høre egentlig :ler::ler: Jeg blir visst litt engasjert når jeg setter i gang med noe, men alt kan jo ikke stoppe opp bare fordi vi er prøvere ;) Da bestiller vi tur! Jippi :danse:

Skrevet

Vi har bestilt tur til Sør-Amerika i januar og prøver som bare det allikevel. Om formen ikke er elendig, skal vi på ferie ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...