Gå til innhold

Linea Raffaelli kjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med disse?

Hvordan er disse i størrelse og er de behaglige å gå med en hel dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Christiane Brudesalong fører Linea Raffaelli. Kjolene er veldig behagelige og gå med, og prisen er heller ikke gal. Jg har selv en selskapskjole fra de som er kjempetøff! Tror strl er helt grei.. jeg bruker 38 til vanlig og 38 i selskapskjole fra LR.

Førstkommende lørdag skal christiane ha salg på Plaza og der selges nettopp disse kjolene til en bra pris!

Nina.

Skrevet
Christiane Brudesalong fører Linea Raffaelli. Kjolene er veldig behagelige og gå med, og prisen er heller ikke gal. Jg har selv en selskapskjole fra de som er kjempetøff! Tror strl er helt grei.. jeg bruker 38 til vanlig og 38 i selskapskjole fra LR.

Førstkommende lørdag skal christiane ha salg på Plaza og der selges nettopp disse kjolene til en bra pris!

Nina.

Takk for tips :)

Skrevet

Jeg var på Christiane for to uker siden og kjøpte Linnea Rafaelli kjole. Måtte opp en str en hva jeg normalt bruker, det måtte de aller fleste sa hun damen som driver Christiane

Skrevet

jeg har også hørt at brudekjolene til LR er små i størrelsene og at man som regel må opp ett hakk.

Skrevet
jeg har også hørt at brudekjolene til LR er små i størrelsene og at man som regel må opp ett hakk.

Alle jeg prøvde i går var ihvertfall relativt små i str. Dvs: de var greie i liv og hofter, men de var nok laget for rimelig flatbrystede damer ;)

Skrevet

Jeg er str 34 / 36 til vanlig. 36 er det minste i LR så da endte jeg med den størrelsen. Den måtte syns inn for at den skulle passe.

Veldig fornøyd med min kjole. Fantastisk stoff (100% silke). Mye penere stoff enn mange av de andre kjolene av sateng og tyll og polyester.

Lykke til med LR-kjole, de er fantasktiske.

Skrevet
Alle jeg prøvde i går var ihvertfall relativt små i str. Dvs: de var greie i liv og hofter, men de var nok laget for rimelig flatbrystede damer  ;)

hehe ja jeg prøvde en kjole i størrelse 40 og fryktet at den skulle bli for trang, siden de skal være så små i størrelsene, men den passet fint over hoftene, men puppene fikk ikke plass i det hele tatt, og jeg fikk ikke dratt opp glidelåsen det siste stykket øverst på ryggen.

Skrevet

Jeg hadde linnea-kjole når jeg giftet med i juni! De er helt fantastiske! Man må velge en størrelse større enn normalt. Jeg bruker 38 og brukte 40 i linnea-kjolen. Den var fantastisk god å gå med, følte meg virkelig vakker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...