Gå til innhold

"Deeeeen han jeg ikke sett" dagens finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet
:hakeslepp:  :kvalm: Nå velta det seg i magen, gitt!

Ja det var rett og slett SYKT!!

Fy så makabert!!!

Jeg ler bare, for den var så drøy!! :ler:

Skrevet

Hva var det som var så ille med det? Klart det er selvfølgelig ikke så viktig å vite hvordan hjorten du kjøper ser ut, men gjør da ingenting heller. Og det er da virkelig ikke noe å spy av, det er bare døde dyr, som de aller fleste av oss spiser hver eneste dag.

Skrevet
Hva var det som var så ille med det? Klart det er selvfølgelig ikke så viktig å vite hvordan hjorten du kjøper ser ut, men gjør da ingenting heller. Og det er da virkelig ikke noe å spy av, det er bare døde dyr, som de aller fleste av oss spiser hver eneste dag.

Skjønte heller ikke hvorfor det var så makabert..

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg la tråden på snikk-snakk, ikke "generell debatt"....

Haha, rare folk, tar bilder av hjortene sine vrengt på tunet, haha, rare finn.no, var poenget...

Skrevet

Spiser ikke kjøtt, jeg, derfor var inntrykket litt heftig for en sart sjel.

Skrevet

Det var ekkelt ja..men nå spiser jeg kjøtt så det er vel bare sunt å se hvordan dyret ser ut - eller hvordan forklare det!

Gjest Grønn Frosk
Skrevet
Jeg la tråden på snikk-snakk, ikke "generell debatt"....

Folk må da få lov til å si at de ikke syns det er noe makabert selv om det ligger på snikk-snakk da..

Jeg heller syns ikke at det finnes noe galt i det. Fikk bare lyst til å kjøpe noe godt hjortekjøtt.

Skrevet

Snikk-snakk eller ikke...

Jeg forstår ikke helt verken hva som var så makabert eller morsomt med dette :klø:. Det er slik det foregår når man jakter og skal ta vare på kjøttet.

Disse bildene kunne utmerket godt vært tatt under håndteringen av min vinterforsyning av kjøtt (Bortsett fra at det da er snakk om elg og ikke hjort). Skulle jeg ha kjøpt viltkjøtt uten å ha deltatt under hele prosessen, ville jeg ha satt pris på å få se hvordan kjøttet er håndtert underveis. F.eks. at rommet hvor kjøttet deles ser ut til å være både rent og egnet til formålet og at han som deler opp kjøttet bruker engangshansker/-forkle.

Skrevet

Jeg forstår ikke helt verken hva som var så makabert eller morsomt med dette :klø:. Det er slik det foregår når man jakter og skal ta vare på kjøttet.

Disse bildene kunne utmerket godt vært tatt under håndteringen av min vinterforsyning av kjøtt (Bortsett fra at det da er snakk om elg og ikke hjort). Skulle jeg ha kjøpt viltkjøtt uten å ha deltatt under hele prosessen, ville jeg ha satt pris på å få se hvordan kjøttet er håndtert underveis. F.eks. at rommet hvor kjøttet deles ser ut til å være både rent og egnet til formålet og at han som deler opp kjøttet bruker engangshansker/-forkle.

Enig!

Synes ikke dette var hverken groteskt eller rart, men fornuftig. Nå kan de som ønsker å kjøpe se hvordan kjøttet har blitt behandlet i prosessen, og helt ærlig er det noe flere burde bry seg om!

Skrevet

Enig, jeg tenkte også at de har lagt ut disse bildene så folk skal se at det er seriøst og at det har gått ordentlig for seg.

Dyreslakting er jo ikke noe koselig syn for oss som ikke driver med det til vanlig og er vant til å se kjøttet ferdig pakket. Jeg liker ikke å se blod, men jeg får ikke noe mer eller mindre lyst på biff av dette! ;)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Klarer ikke å se det morsomme i dette, ei heller det makabre. Helt greie bilder, og jeg ser faktisk ikke noe gale i det.

De som spiser kjøtt, burde kanskje lære hvordan kjøttet kommer i butikken. For det er egentlig helt utrolig, at man kan synes dette er tullinger som har lagt ut, og at det er makabert.

Og hadde jeg bodd i nærheten, skulle ejg bestilt litt hjortekjøtt nå for det så ut som alt gikk riktig for seg.

Gjest snille pille som vil trille
Skrevet

hva er vitsen med å lage en diskusjon ut av en moro-tråd???

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Det at dette er ett diskusjonsforum er vel kanskje en grunn. Og det må være lov å si sine meninger selv om de ikke stemmer overens med spy-fjes og latterbrøl.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hva er egentlig morsomt?

Er det slik at vi som ikke syns første innlegget var morsomt, skal holde oss helt unna?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...